benzinepomp
benzinepomp
Ik heb een 111 L gekocht die niet stationair wil lopen. Nu blijkt de benzinepomp te weinig druk te geven. Heeft er iemand ervaring met het vervangen van de benzinepomp? Wil de tank eronderuit zonder dat het frame achter eruit moet? Waarom hebben ze niet gewoon een inspectieluikje gemaakt, of ben ik blind? 

- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
jah dat is echt leuk, NOT!!!!
optie 1: Tank eronder uit=> Vulslang losmaken, een stuk of 5 slangetjes in de wielkast, bijna niet te doen en heel veel werk.
optie 2: Achterbank omhoog klappen, tapijt wegrollen, en met een flex een een gat in de bodem maken. Veel simpeler en sneller!!! De bodem vormt een cirkel precies bij de tank, als je je tapijt weghaalt zie je precies wat ik bedoel.
side-note: ik heb een pomp voor je als je geinterseerd bent.
optie 1: Tank eronder uit=> Vulslang losmaken, een stuk of 5 slangetjes in de wielkast, bijna niet te doen en heel veel werk.
optie 2: Achterbank omhoog klappen, tapijt wegrollen, en met een flex een een gat in de bodem maken. Veel simpeler en sneller!!! De bodem vormt een cirkel precies bij de tank, als je je tapijt weghaalt zie je precies wat ik bedoel.
side-note: ik heb een pomp voor je als je geinterseerd bent.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
best dom he, ze maken wel een soort uitsparing in de bodemplaat maar nemen niet de moeite om dat open te maken en er een plaatje op te doen met 4 schroefjes ofzo...
echt weer rover logica
echt weer rover logica

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.