binnenkort geen Rover meer??
Nou jongens de kogel is zo goed als door de kerk en morgen wordt heel waarschijnlijk de nieuwe auto besteld.
De nieuwe auto zal geen Rover of MG gaan worden.
Ik heb ook een beetje gelogen tegen Robert sorry, maar toen was nog niet bekend wat het zou worden.
Het zal een Seat Arosa Signo gaan worden in kleur metalic schaduwgrijs.
Ik hou jullie op de hoogte.
De nieuwe auto zal geen Rover of MG gaan worden.
Ik heb ook een beetje gelogen tegen Robert sorry, maar toen was nog niet bekend wat het zou worden.
Het wordt namelijk als het goed is wel een Seatironman schreef: en het wordt ook geen Seat.

Ik hou jullie op de hoogte.
- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Ironman schreef:
Nou dat valt me tegen van jou hoor
maar ja, jij bent degene die dan niet meer in zo'n mooie Rover rijdt, dus wat maakt het eigenlijk uit
Nee hoor, jij moet het lekker zelf weten, hoop dat jij veel plezier van jouw nieuw aanwinst zult hebben

Het wordt namelijk als het goed is wel een Seat

maar ja, jij bent degene die dan niet meer in zo'n mooie Rover rijdt, dus wat maakt het eigenlijk uit

Nee hoor, jij moet het lekker zelf weten, hoop dat jij veel plezier van jouw nieuw aanwinst zult hebben

Nee klopt gozer het is de S.SilverCupr@ schreef:Wat wordt het nou?? Een Signo of een S?
In zo'n mooie Rover?? Nou mooi is niet het woord in mijn situatie, maar stervensduur. Plezier heb ik weinig van mijn Rover gehad en daarom gaat ie ook weg nu. Ik rij nu nog liever een Kia dan Rover, maar dat komt door mijn ervaring afgelopen jaar sorry.artemis schreef:maar ja, jij bent degene die dan niet meer in zo'n mooie Rover rijdt, dus wat maakt het eigenlijk uit![]()
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer: