Type-T Ruitenwissers + Gaas geplaatst

214 216 218 220 25
Plaats reactie
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Type-T Ruitenwissers + Gaas geplaatst

Bericht door Gerald-17 »

jah ik heb ff wat nieuws was ff langs de automat langs en heb de befaamde type-T ruitenwissers opgehaald, vind ik persoonlijk beter als zo'n spoilertje, en ach t staat ook leuk bij de grijze kleur en maakt de voorkant iets on-standaard en ik heb nog wat race-gaas liggen die zit nu ook in de Grille vooraan. maargoed ieder zijn smaak, ik vind t wel mooi. :)

Afbeelding

jah ik heb nu echt een beestenboel onder de kap, ik heb er wat paarden onder en nu is er ook een mogelijkheid voor kippen:

GAAS :D MET DANK WEDEROM AAN Mark214!! :bangin:

Afbeelding

Afbeelding

ja het is echt een hele verbetering vooraal de voorkant van de Rover ben ik nu erg tevereden over (op de bumpers na maar dat komt misshien nog)
Groeten, (een Vrolijke) Gerald.
Laatst gewijzigd door Gerald-17 op wo nov 03, 2004 2:00 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
tm

Bericht door tm »

Hoi,

Zijn die zilverkleurig? (Beetje donkere foto)
Want zouden op mijnRover (mits inzilver) ook wel cool staan!
Bij automat? Voor welke prijs?

Gr Tom
vdwaldennis

Bericht door vdwaldennis »

ik heb chrome ruitenwissers en de stang zelf zilver gespoten
vind ik zelf ook wel mooier staan dan dat zwarte
ik heb ze bij NL Power gekocht, zijn €13 ps
Foxtrot

Bericht door Foxtrot »

Don't fuck with ruitenwissers - dat is mijn mening. Ik laat ze lekker standaard zwart...
Ewout

Bericht door Ewout »

Mmmmm, staat mischien wel interresant, maar ik zou het toch niet zo snel doen andere ruitenwisbladen. Je kan hiermee weleens de aanlegdruk veranderen, en dat zal bij lage snelheden niet zo veel uitmaken maar dan heb je wel de kans dat als je bv 160/170 rijdt en het gaat regenen dat de bladen alleen maar over je ruit heen stuiteren en dus niet meer wissen. Dus ik zou zeggen test het nu ff uit voordat je voor een rare verassing komt te staan.

Mzzls 8)
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

@ ewout, ik heb de versies met een lichte spoiler erop, dus die geven wel druk hoor en als t regent, zie je mijn geen 170 rijden hoor!

@tm ik heb ze bij de automat, (2 voor € 24,50)
en zijn idd zilver, dat zijn alle Type-T wissers.

maar naar NL power zou ik niet snel heen gaan, een kameraad van mij heeft een *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) en die haalt daar ook wel spulletjes weg, maar die krijgt er een clubkorting..
race gaas bijv. is daar de goedkoopste voor €20,-
ik heb dit gaasje uit Assen (auto-maxx streetpower) voor 'n €10,- tje
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

Ik ben het helemaal eens met robert:

DONT FUCK WITH RUITENWISSERS!!

Bart216C
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
tummeke

Bericht door tummeke »

Ewout schreef:Mmmmm, staat mischien wel interresant, maar ik zou het toch niet zo snel doen andere ruitenwisbladen. Je kan hiermee weleens de aanlegdruk veranderen, en dat zal bij lage snelheden niet zo veel uitmaken maar dan heb je wel de kans dat als je bv 160/170 rijdt en het gaat regenen dat de bladen alleen maar over je ruit heen stuiteren en dus niet meer wissen. Dus ik zou zeggen test het nu ff uit voordat je voor een rare verassing komt te staan.

Mzzls 8)
Klopt helemaal..
Bij de swift had ik mooie carbon wissers.. Erg gaaf, maar helaas ook zo'n drukvleugeltje erop.. Tot 120 gaat t goed, maar bij 130/140 begon het stuiteren al..

Hoop voor je dat t gaat werken dus!
Ewout

Bericht door Ewout »

tummeke schreef: Klopt helemaal..
Bij de swift had ik mooie carbon wissers.. Erg gaaf, maar helaas ook zo'n drukvleugeltje erop.. Tot 120 gaat t goed, maar bij 130/140 begon het stuiteren al..

Hoop voor je dat t gaat werken dus!
:mrgreen: laat ik nou hiervoor ook een swift gehad hebben en dus ook hetzelfde probleem gehad hebben, daarom heb ik dit ook gepost :mrgreen:
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

nou ik heb met beide nog geen ervaring, (lees swift en Type-t ruitenwissers) maar als t regent race ik niet zo erg hard hoor!
Ewout

Bericht door Ewout »

Mmm die dingen die jij er op gezet hebt zien er anders wel hetzelfde uit als die dingen die ik had, dus ik zou het voor de zekerheid toch ff uitproberen
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

bij 120 nog geen last met de wissers..
en ben net nog ff bij Mark214 geweest, en heb gaas in de grille nu, dankzij hem :!: staat wel helderweg beter hoor! en heb dus nog een onduidelijke foto nu, maar dat zal ik morgen wel veranderen!
Groeten, Gerald.
MarkBRM

Bericht door MarkBRM »

is wel netjes geworden he.

wat gaat je volgende mod worden?

Mark
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

Nou dat zal allerwaarschijnlijkst de vakantie en de Wintersport worden.. |:)
en misschien wel dat ik dan op zoek ga naar een autospuiter in de buurt,
ik heb nog wat dingetjes liggen die gedaan moeten worden en jah daar is natuurlijk wel wat voor nodig en ik zat aan nog iets te denken, maar als ik dat wil doen moeten eerst alle andere spoilers e.d. erop, maar niks is nog zeker voor t zelfde geld komt er iets anders in de planning, wat dat betreft kan t ineens zo veranderen met me :biertje: ...

maargoed ik kan nu in elk geval me weer ens een beetje meer-gestyled op een meeting tonen!

Nogmaals bedankt!

nog even 1 foto dan:

Afbeelding
Groeten, Gerald. :H:
tummeke

Bericht door tummeke »

Ewout schreef: :mrgreen: laat ik nou hiervoor ook een swift gehad hebben en dus ook hetzelfde probleem gehad hebben, daarom heb ik dit ook gepost :mrgreen:
:mrgreen:

De swifts hebben uit zichzelf ook al behoorlijk goede druk op de ruitenwissers.. Bij sommige auto's kan het ook wel nodig zijn zoiets, maar bij de swift was dat iig niet zo :P

Had je ook een gti trouwens?
Ewout

Bericht door Ewout »

Neuh gewoon een 1.6, verschrikkelijk goed wagentje kost geen fuk, zowel benzine als verzekering wegenbelasting. En onderhoud kost ook haast nix, heb absoluut geen slechte herinneringen aan dat autotje, behalve dan dat ik er te lang voor ben (slechte zithouding)
Plaats reactie