binnenkort geen Rover meer??
binnenkort geen Rover meer??
Nou mensen de kogel is nu bijna door de kerk. Hoogstwaarschijnlijk gaat de Rover weg en komt er een andere auto voor in de plaats. De laatste tijd heb ik hier wat minder gepost, omdat ik dus druk met andere auto's bezig ben, maar ik weet het nog niet zeker.
De reden voor deze wissel is niet echt heel interresant om te weten, maar ja jullie horen wel hoe het afloopt.
De reden voor deze wissel is niet echt heel interresant om te weten, maar ja jullie horen wel hoe het afloopt.
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
Nou een coupé zie ik wel zitten, maar dat wordt hem niet en het wordt ook geen Seat. Wat het wel wordt is nog niet bekend, maar als het goed is zal ik volgende week ergens een besluit gaan nemen.Robert-220TC schreef:toch een coupé kopen dan![]()
![]()
ff zonder gekheid je gaat toch geen seat kopen hé
De koplampen en andere spullen zullen niet verkocht worden, want anders wordt het moeilijk verkopen. Mocht er toch nog iets overblijven dan zal ik jullie dat wel ff laten weten.
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
- Striker
- MG-R Freak
Jammer dat je de Rover weg wilt doen. Ik ben benieuwd wat er voor terug komt.
Verkoop je de Rover partikulier of wil je 'm inruilen? In het laatste geval zou ik zo veel mogelijk standaard onderdelen terug zetten en de delen zoals luchtfilter, knipperlichten, handvat, uitlaat etc los verkopen, daar vang je meer voor dan wanneer je 'm zo inruilt.
Verkoop je de Rover partikulier of wil je 'm inruilen? In het laatste geval zou ik zo veel mogelijk standaard onderdelen terug zetten en de delen zoals luchtfilter, knipperlichten, handvat, uitlaat etc los verkopen, daar vang je meer voor dan wanneer je 'm zo inruilt.
Daar ben ik nog niet uit, want ik weet wel iemand die hem in wil ruilen, maar de prijs die hij ervoor wil geven vind ik gewoon te laag, maar partikulier gaat nog ff moeilijk worden vooral hoe hij er nu bij staat.Striker schreef:Verkoop je de Rover partikulier of wil je 'm inruilen?
Dus beide is nog een optie eigenlijk.
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer: