Of kan ik beter anderen halen?
Ik weet zelf niks van dit merk af, dus als jullie wat info hebben zou het welkom zijn

Jah idd dat dacht ik ook al. Zo bijzonder zullen deze veren nou ook alweer niet zijn. Ben na snel zoeken op google eentje corolla tegengekomen met zulke veren...dus ze komen ook nie vaak voor...Striker schreef:Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik vind 250 euro aardig duur voor een set verlagingsveren. Voor dat geld kan je in ieder geval Eibach kopen. Voor Apex of Intrax ben je waarschijnlijk zo'n 100 euro minder kwijt.
Veren: de auto ligt lager en de vering is stugger. Het zwaartepunt ligt lager, dus een betere wegligging. De auto helt minder over. Het lijkt wat minder op een tractor.R220 schreef:wat is nou het voordeel van de verschillende kits?
veren - veren + schokdempers - schroefkits
Cartrend is leverancier van Intrax.R220 schreef:voor 150,- Intrax? Waar haal je dat?
Striker schreef: Veren: de auto ligt lager en de vering is stugger. Het zwaartepunt ligt lager, dus een betere wegligging. De auto helt minder over. Het lijkt wat minder op een tractor.
Veren + dempers: de veren en dempers zijn op elkaar afgesteld, dus doorgaans beter dan veren icm standaard dempers. Standaard dempers slijten ook iets harder met verlagingsveren.
Schroefkits: hiermee kan je meestal de hardheid en hoogte instellen. Het verlagen van de auto beïnvloed niet de geometrie van de auto, betere wegligging.
Cartrend is leverancier van Intrax.