TF met zo'n 220 PK
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
dat zegt nog maar heel erg weinig, maar toch een goed begin.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
nope die kop en tb's die blijven, ik verkoop een std 1.8 blok met snelle nok-assen. Dit zodat ik wat centjes heb voor het vullen van de VHPD-kop en een nieuw op te bouwen onderblok. (zuigers, cilinderwanden, klepstoters, enz)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
ik heb de kop en de VHPD kop uit engeland over laten komen.
Er was op een gegeven moment iemand op het caterham forum die had 20 nieuwe VHPD koppen, inc kleppen verder niets. Mijn kop is via via bij hem vandaan gekomen.(lees er zat nog een koper tussen)
Er was op een gegeven moment iemand op het caterham forum die had 20 nieuwe VHPD koppen, inc kleppen verder niets. Mijn kop is via via bij hem vandaan gekomen.(lees er zat nog een koper tussen)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Gewoon heel veel geluk dus Nice !
Moet jij geen mooie 15" squarespokes hebben voor je projectwagen
1 Jaar oud en in zeer goede staat, met goede voorbanden en versleten achterbanden Mogen voor relatief weinig weg. Bigin volgende week maken ze plaats voor 16" cupwielen (deze liggen al thuis te wachten op rubber)
Moet jij geen mooie 15" squarespokes hebben voor je projectwagen
1 Jaar oud en in zeer goede staat, met goede voorbanden en versleten achterbanden Mogen voor relatief weinig weg. Bigin volgende week maken ze plaats voor 16" cupwielen (deze liggen al thuis te wachten op rubber)
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Tja 15" velgen, graag. Alleen dan zullen we eerst een afspraak moeten laten maken met een Velgen-boer, of die misschien de ET-Waarde 3 cm kan terug brengen.
(volgens mij hebben jou velgen een et-waarde van 11 en ik moet 38 hebben=> er moet 27mm aan de binnenkant van de velg weggehaalt worden)
(volgens mij hebben jou velgen een et-waarde van 11 en ik moet 38 hebben=> er moet 27mm aan de binnenkant van de velg weggehaalt worden)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Een kerel die ik ken heeft dat gedaan met zijn *SLOPEL* (verschrikkelijk lelijk merk die hier op het forum niet genoemd mag worden) kadet. Was niet zo heel duur geloof ik. Maar het hart van de velg is al niet zo mega dik dus ik weet niet of 27mm acceptabel is. Zodra de velgen eraf liggen zal ik eens het eea opmeten.