bereik afstandbediening
hoe doe je die ab dan open want bij mij mag der ook wel een ander batterijtje in.
Voor de ab van de 600, hier heeft mijn vader ook last van bij zijn honda accord (kgeloof dat de ontvanger op dezelfde plaats zit) bij mijn afstandsbediening kan ik hem in een parkeergarage van 20m afstand soms opendoen en andere momenten als ik buiten kom afgelopen loop ik bijna tegen men wagen eer hij open is.
Voor de ab van de 600, hier heeft mijn vader ook last van bij zijn honda accord (kgeloof dat de ontvanger op dezelfde plaats zit) bij mijn afstandsbediening kan ik hem in een parkeergarage van 20m afstand soms opendoen en andere momenten als ik buiten kom afgelopen loop ik bijna tegen men wagen eer hij open is.
toen iedereen vertrokken was en er echt niemand om mij heen was probeerde ik het ook. En echt het werktstephan schreef:het klinkt raar, maar hou het zendertje(de voorkant) eens tegen je slaap(op je hoofd). Je zult zien dat je dan een groter bereik hebt... Ik weet niet of het verder slecht voor je is ik heb er nog geen problemen mee....

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII