bereik afstandbediening

618 620 623 820 825 827
chollie

bereik afstandbediening

Bericht door chollie »

Komt het bij meer mensen voor dat de a.b alleen reageert als je goed richt op de binnenspiegel(van dichtbij),
of zijn er mensen bij wie die het van een behoorlijke afstand doet??

het gaat om ee 620i uit 95

Alex
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Nope geen last van. De mijne werkt prima - sinds ik er een nieuwe gekocht heb van 150€ :evil: .

Grtz, Pagan
Afbeelding
chollie

Bericht door chollie »

oeps,
voor 150 euro mag die ook wel goed werken,,,,,

bedankt voor je reply,

je auto wordt trouwens erg mooi :shock: 8) 8)
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Misschien helpt een nieuwe batterij?? was bij mij ook zo totdat ik er eens een nieuwe in deed...
Ewout

Bericht door Ewout »

Ik heb precies hetzelfde gezeur, als ik van de zijkant aan kom lopen kan ik hem vanaf wel 15 meter openzappen, maar als ik van de achterkant aan kom lopen maar vanaf 1 meter :evil: snap er nix meer van, nieuwe batterijtjes helpen niet, en als me ma (rover 45) d'r auto opendoet maakt het niet uit vanaf hoever ze hem open doet.

Maar om nou gelijk 150 euri neer te leggen :| , dus als er nog andere manieren zijn........

mzzls
JeroenV

Bericht door JeroenV »

Mijn 620Si ook, maar dat komt doordat onze auto's een Infra-rood afstandsbediening hebben, en geen radiografische.

Dus je moet een optische verbinding hebben met de ontvanger voor je binnenspiegel. Het verklaart ook het kleine bereik, bij mij max. 2 meter.
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Het probleem van achteren is ook wel eens dat je uitlaat nog warm is. Dit staat ten minste in de handleiding. Als je uitlaat nog warm is werkt je afstandsbediening vanaf de achterkant moeilijk/niet.
Met andere woorden maar met dezelfde betekenis.

Als ie nog koud is zou ik vanaf de zijkant zappen...Bij mij gaat ie van achteren ook moelijker open...
JeroenV

Bericht door JeroenV »

Ewout schreef:Ik heb precies hetzelfde gezeur, als ik van de zijkant aan kom lopen kan ik hem vanaf wel 15 meter openzappen, maar als ik van de achterkant aan kom lopen maar vanaf 1 meter :evil: snap er nix meer van, nieuwe batterijtjes helpen niet, en als me ma (rover 45) d'r auto opendoet maakt het niet uit vanaf hoever ze hem open doet.

Maar om nou gelijk 150 euri neer te leggen :| , dus als er nog andere manieren zijn........

mzzls
Dat komt weer door je achterruitverwarming, die blokkert je signalen.
Ewout

Bericht door Ewout »

JeroenV schreef:Dat komt weer door je achterruitverwarming, die blokkert je signalen.
Wat heeft de Blokker hier nou weer mee te maken :mrgreen: ;)
Ewout schreef: en als me ma (rover 45) d'r auto opendoet maakt het niet uit vanaf hoever ze hem open doet.

mzzls
En hoe verklaar je dat dan :?:, want dat is nagenoeg dezelfde auto
Dennis

Bericht door Dennis »

Ewout schreef: En hoe verklaar je dat dan :?:, want dat is nagenoeg dezelfde auto
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar, want bij mij is het bereik ook niet zo heel groot...alhoewel dat nogal sterk afhangt van het aantal andere auto's en/of andere (metalen?) voorwerpen in de buurt....
chollie

Bericht door chollie »

nah, klinkt logisch, infrarood mag niet onderbroken worden,en radiografisch wel.
damm ik maar denken dat ik er nog wat aan kon doen,.

:: iemand nog een adresje voor een middenarmleuning(met kussentje)
No Comment Boy

Bericht door No Comment Boy »

Ik vind dat ik niet mag klagen...
Het beste gaat van vanvoor schieten, heb ik ondervonden.
Vlak vanachter gaat het minste. Dan is het op 2 a 3m van de wagen!

Ach ja, ik kan ermee leven :mrgreen:
stephan

Bericht door stephan »

het klinkt raar, maar hou het zendertje(de voorkant) eens tegen je slaap(op je hoofd). Je zult zien dat je dan een groter bereik hebt... Ik weet niet of het verder slecht voor je is ik heb er nog geen problemen mee.... :D
Ewout

Bericht door Ewout »

stephan schreef:het klinkt raar, maar hou het zendertje(de voorkant) eens tegen je slaap(op je hoofd). Je zult zien dat je dan een groter bereik hebt... Ik weet niet of het verder slecht voor je is ik heb er nog geen problemen mee.... :D
:rofl: :rofl: :rofl:
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Ewout schreef: :rofl: :rofl: :rofl:
Maar het werkt wel .... 'k vraag me alleen af hoe en waarom het werkt ...
You can go fast ... but I can go anywhere.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Omdat je hoofd dan werkt als een schotelantenne (bij mensen met weinig inhoud werkt het nog beter :mrgreen: ).
Met mijn hoofd is 't bereik dan ongeveer 3x zo groot :lol:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Plaats reactie