Chiptuning van rover 25 idt
Chiptuning van rover 25 idt
Ik wil graag mn rover 25 laten chiptunen, maar vroeg me af of iemand hier ook iemand kent die t heeft laten doen of zelf heeft en of t echt de moeite waard is. In advertenties beloven de meeste bedrijven +30pk maar is dit ook zo? En weet iemand ook goede chiptuners voor de rover diesel, want er zijn nogal wat bedrijven die zich aanbieden. En ook de prijzen verschillen nogal valt mij op. De prijzen zitten tussen de 300 euro tot 800.
Ik heb mijn auto laten chippen bij DM tuning in België. Kreeg ongeveer 20 pk's er meer uit en minder verbruik alhoewel ik daar weinig van merk
. Ze zijn wel goed, als je aanpassingen doet aan je auto dan hoef je alleen een afspraak te maken en dan wordt er gratis de chip opnieuw geconfigureerd. Dat vind ik nu goede service. Kosten voor het chippen zijn geloof ik iets van 350 euro. De website vind je hier.

Probeer het is bij Rica tuning in Wateringen, van dit bedrijf heb ik goede resultaten gehoord. Gewoon op www.rica.nl
Rover 25 idt
Upgrade Options for Power and Economy
--------------------------------------------------------------------------------
Specifications
Cylinders 4
Displacement 1994 cc
Fuel Diesel
Engine type Turbo Intercooler
TECHNICAL SPECIFICATIONS POWER OPTIONS
Standard Power options
MAXIMUM POWER 74 kW / 100 hp 92 kW / 125 hp
MAXIMUM TORQUE 240 Nm / 2000 rpm 285 Nm / 2000 rpm
Ordering & Pricing
Tuning price (ex VAT & Shipping) € 580.00
One year engine warranty € 125.00
Rover 25 idt
Upgrade Options for Power and Economy
--------------------------------------------------------------------------------
Specifications
Cylinders 4
Displacement 1994 cc
Fuel Diesel
Engine type Turbo Intercooler
TECHNICAL SPECIFICATIONS POWER OPTIONS
Standard Power options
MAXIMUM POWER 74 kW / 100 hp 92 kW / 125 hp
MAXIMUM TORQUE 240 Nm / 2000 rpm 285 Nm / 2000 rpm
Ordering & Pricing
Tuning price (ex VAT & Shipping) € 580.00
One year engine warranty € 125.00