cityrover
- Roverforever
- MG-R Freak
cityrover
ik ga misschien er eentje kopen,is hij hier ook welkom
- Roverforever
- MG-R Freak
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
er is ook nog de TF Coupe, aanmerkelijk goedkoper dan de 75 coupe gok ik zo.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
Ik heb op de afgelopen Auto-RAI even achter het stuur gezeten van de CityRover. Moet zeggen datie van binnen best ruim aandeed. Het interieur zag er voor deze klasse ook niet verkeerd uit. Hoewel de wagen die op de RAI werd getoond waarschijnlijk wel de meest dure was, want hij was voorzien van alle opties. Dus deze zal waarschijnlijk niet onder de 10.000 euri weg gaan. Als je iets in deze klasse zoekt en je wilt persé nieuw rijden. Kan het best een alternatief zijn i.p.v. de KIA-tjes en Hyundai-tjes.
Schijnt dat MG-R binnenkort ook met een diesel-variant uitkomt van de CityRover.
* Ik las op een auto-site dat de CityRover die op RAI stond. Eén van de eerste exemplaren was met een verbeterd interieur en uitrusting (fase 2). Moet toch rond de 9500 euri gaan kosten!
Schijnt dat MG-R binnenkort ook met een diesel-variant uitkomt van de CityRover.
* Ik las op een auto-site dat de CityRover die op RAI stond. Eén van de eerste exemplaren was met een verbeterd interieur en uitrusting (fase 2). Moet toch rond de 9500 euri gaan kosten!