Armsteun Rover 200/25
Armsteun Rover 200/25
Ik vond deze link op internet van een bedrijf dat armsteunen maakt en was benieuwd of hier misschien mensen zijn die ervaring hebben met dit bedrijf. http://www.woodcompany.com T lijkt iig leuk spul.
Ziet er best leuk uit idd.
Maar je kunt ook de originele voor de 200 zien te bemachtigen, die loopt door tot over de raamknopjes(het plastic dan, niet het kussentje
).
En een armsteun is wel fijn, ik hang er altijd op, en dat helpt weer om te voorkomen dat ik mijn hand niet op de pook laat rusten
.
Gr. Tomas

Maar je kunt ook de originele voor de 200 zien te bemachtigen, die loopt door tot over de raamknopjes(het plastic dan, niet het kussentje

En een armsteun is wel fijn, ik hang er altijd op, en dat helpt weer om te voorkomen dat ik mijn hand niet op de pook laat rusten

Gr. Tomas
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
I second that!, voelt echt vreemd als ik wat anders probeer.Foxtrot schreef:Misschien ben ik raar, maar ik rij dus ALTIJD met 2 handen aan het stuur. (behalve als ik schakel dan:))
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
- Moderator
- Contacteer:
.. 'hmm, linker hand ergens op stuur en rechter arm op middenarmsteun.
linkerhand is dus alleen voor het besturen van auto ... rechterhand voor schakelen, telefoon, radio, been vriendin, communicatie met medeweggebruikers, eten, drinken en vroeger de sigaret ....
Je ziet ... rechts heeft het drukker dan links, dus mag rechts van mij best ff uitrusten op de middenarmsteun
.
Btw Foxtrot .... wat een onzettend geile avatar heb je

Tsjuu,
Dennis
linkerhand is dus alleen voor het besturen van auto ... rechterhand voor schakelen, telefoon, radio, been vriendin, communicatie met medeweggebruikers, eten, drinken en vroeger de sigaret ....
Je ziet ... rechts heeft het drukker dan links, dus mag rechts van mij best ff uitrusten op de middenarmsteun

.
Btw Foxtrot .... wat een onzettend geile avatar heb je

Tsjuu,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.
Schone uitlegRover schreef:.. 'hmm, linker hand ergens op stuur en rechter arm op middenarmsteun.
.
Btw Foxtrot .... wat een onzettend geile avatar heb je![]()
Tsjuu,
Dennis

Ma kost da veel zo ne armsteun? En is die moeilijk te bevestigen?
-
- Moderator
- Contacteer:
Te hard rijden ook niettourerist schreef:he dennis telefoon mag niet meer

Maarûh eerst was het bellen .. nu het bedienen van de telefoon/carkit

De armsteun die in een tourer, een coupé en sommige 1990-1995 model Rover 200 en 400 passen dus in alle rover 200's van 1990 t/m 2000rover 216 schreef:Schone uitleg
Ma kost da veel zo ne armsteun? En is die moeilijk te bevestigen?
Van de 25jes en ZRetjes weet ik het niet zeker.
De bevestiging is puur simpel ... 4 schroefjes, 1 ijzeren plaatje en 10 minuutjes ... that's all

Ik weet dit doordat ik vlak voordat m'n coupé verkocht, de midden armsteun heb verwisseld met het middenstrookje van Acid z'n 220GTi.
Toen had Acid een middenarmsteun en die autohandelaar, die m'n coupé kocht, een nog grotere miskleun

Tsjuu,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.