Welke uitlaat raden jullie mij aan voor mijn Rover mk3?
Heb geen geluidsfragmetje helaas....Moet je een keertje naar een meeting komenrover 216 schreef:Hebt gij toevallig geen geluidsfragmentje van de uwe dan?
En is het een inox of ne gewone zwarte pot? Ook enkel de eindpot?

Ik zal eens kijken of het me lukt om een fragmentje te maken....
of het een inox is weet ik niet....ik dacht dat dat alleen knakworsten waren

Ik heb dus alleen de einddemper vervangen de rest niet en hij is van roestvrijstaal en niet zwart...of bedoel je dat niet??
Jawel, dat bedoelde ik dusjan_dakpan schreef: Heb geen geluidsfragmetje helaas....Moet je een keertje naar een meeting komen![]()
Ik zal eens kijken of het me lukt om een fragmentje te maken....
of het een inox is weet ik niet....ik dacht dat dat alleen knakworsten waren![]()
Ik heb dus alleen de einddemper vervangen de rest niet en hij is van roestvrijstaal en niet zwart...of bedoel je dat niet??

Ge ziet maar of het lukt met dat fragmentje, alvast bedankt

Ik zou wel naar een meeting wille kome ma tis allemaal wa ver hé

- Gerald-17
- MG-R Core
- Contacteer:
euh, 1tje van Powerful ( jah, 1 L ) huismerk van autostyle.. ovaal eindsierstuk was in de reclame bij de automat en oude uitlaat was nogal lek dus wat doe je dantourerist schreef:he gerald wat voor merk universeel heb je er nu onder weten we dat ook weer.
want bij mij moet er ook een universeel onder omdat er niks voor mijn type gemaakt word

hehe was wel leuk op t tripje in frankrijk bij de Devil® fabriek: heb jij al een sportuitlaat? euh ja..