Welke uitlaat raden jullie mij aan voor mijn Rover mk3?

214 216 218 220 25
mgron
MG-R Freak

Bericht door mgron »

he gerald wat voor merk universeel heb je er nu onder weten we dat ook weer.
want bij mij moet er ook een universeel onder omdat er niks voor mijn type gemaakt word
Greets mgron

Driving à FIAT Punto Evoluzione 2 van 2012
Met een verbruik van 1 op 23 :thumb:
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

rover 216 schreef:Hebt gij toevallig geen geluidsfragmentje van de uwe dan?
En is het een inox of ne gewone zwarte pot? Ook enkel de eindpot?
Heb geen geluidsfragmetje helaas....Moet je een keertje naar een meeting komen :mrgreen:
Ik zal eens kijken of het me lukt om een fragmentje te maken....
of het een inox is weet ik niet....ik dacht dat dat alleen knakworsten waren :roll:
Ik heb dus alleen de einddemper vervangen de rest niet en hij is van roestvrijstaal en niet zwart...of bedoel je dat niet??
rover 216

Bericht door rover 216 »

jan_dakpan schreef: Heb geen geluidsfragmetje helaas....Moet je een keertje naar een meeting komen :mrgreen:
Ik zal eens kijken of het me lukt om een fragmentje te maken....
of het een inox is weet ik niet....ik dacht dat dat alleen knakworsten waren :roll:
Ik heb dus alleen de einddemper vervangen de rest niet en hij is van roestvrijstaal en niet zwart...of bedoel je dat niet??
Jawel, dat bedoelde ik dus :)
Ge ziet maar of het lukt met dat fragmentje, alvast bedankt :)

Ik zou wel naar een meeting wille kome ma tis allemaal wa ver hé :?
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

jan_dakpan schreef:of het een inox is weet ik niet....ik dacht dat dat alleen knakworsten waren :roll:
Nee, dat is Unox ;)
rover 216

Bericht door rover 216 »

Anton schreef: Nee, dat is Unox ;)
Hehe, wist al nie wa em bedoelde :D
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

tourerist schreef:he gerald wat voor merk universeel heb je er nu onder weten we dat ook weer.
want bij mij moet er ook een universeel onder omdat er niks voor mijn type gemaakt word
euh, 1tje van Powerful ( jah, 1 L ) huismerk van autostyle.. ovaal eindsierstuk was in de reclame bij de automat en oude uitlaat was nogal lek dus wat doe je dan :idea: koopt n sportuitlaatje.. en i.c.m. een K&N en katvervanger geeft t een leuk geluid 8)
hehe was wel leuk op t tripje in frankrijk bij de Devil® fabriek: heb jij al een sportuitlaat? euh ja.. :lol: die verkoper ineens beduusd kijken :twisted:

Afbeelding

Afbeelding
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Ik heb een Skytune zitten. Klinkt iets dieper dan origineel, maar ja turbodiesel he. Onder een zware benzine gaan ze super klinken (iets minder onder een lichtere). Maar vergeet niet dat t geluid afhankelijk is van t eindstuk.

Pagan
Afbeelding
rover 216

Bericht door rover 216 »

Ik wou gewoon een rond sierstuk zetten denk ik
Plaats reactie