Welke uitlaat raden jullie mij aan voor mijn Rover mk3?

214 216 218 220 25
rover 216

Welke uitlaat raden jullie mij aan voor mijn Rover mk3?

Bericht door rover 216 »

Ik zit dus met een probleem. Ik wil ne nieuwe uitlaat steke onder mijne
Rover, ma de vraag is nu wa voor iets. Ik was van plan om enkel de eindpot te vervangen. Ik wil een iets zwaarder gebrom, gewoon iets zwaarder geluid ma moet ook nie iedereen wakker make als ik weer es laat thuiskom :)
Ik had gedacht aan ne skytune ofzo, ma is nog nie zeker. En dan benk nog nie zeker of ik ne inox of gewoon ne zwarte pot wil.
Heeft er misschien iemand van jullie een andere uitlaat steken onder zijne rover en welk merk enzo, ook enkel de eindpot vervangen?
Geluidsfragmentjes mogen natuurlijk ook altijd, ik wil gewoon een idee krijgen van het geluid.
Ik heb dus ook al een kelk steken van JR, zal wel nieveel uitmake als die uitlaat eronder steekt qwa geluid, ma kom :)

Voor alle duidelijkheid, ik heb een Rover 216, dus een mk3 is dat zeker met 111pk en tis ne 1600 naft

Iemand tips wat ik zou kunne steken?

Alvast Bedankt en ik hoor het wel :)
Laatst gewijzigd door rover 216 op za sep 04, 2004 8:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
rover 216

Bericht door rover 216 »

P.S.: als iemand ook informatie heeft over de kostprijs enzo mag da ook altijd vermeld worden ;)
lex

Bericht door lex »

Ik heb een supersprint onder de Vi liggen het geluid is zwaarder maar niet overdreven je kan er zo zonder doof te worden mee naar Frankrijk rijden.
Er moet ergens nog een filmpje met geluid hier op de site staan dat ik weg rij bij een meetinkje misschien dat iemand dat nog kan vinden ik kan het nergens vinden.
peter3
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Ik denk dat lex dit filmpje bedoelde:

http://ftp.castel.nl/~veenp23/images/lex.avi

stond bij de suprise meeting van silly
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
rover 216

Bericht door rover 216 »

Klinkt helemaal niet slecht. Is dat enkel de eindpot die vervangen is? Gewoon een zwarte of een inox pot? Zijn die duur die van supersprint?

Maar op de mijne zal dat geluid zeker niet hetzelfde zijn?
No Comment Boy

Bericht door No Comment Boy »

Ik zou toch iets anders nemen dan Skytune :oops:
Het geluid van een skytune vind ik 'cheap' klinken :oops:
Mijn broer heeft eergisteren een inox eindpot laten zetten op zijn Golf III 1.8. En je hoor bijna geen verschil, enkel als je 3500toeren en meer gaat... Machtig geluid ;)
rover 216

Bericht door rover 216 »

Ja, ken der zelf nog nieveel van daarmee :)
En iedereen zit maar te zegge, koop u gewoon ne pot van skytune en steek u da deronder, daarom dak eerst wa meer informatie wil :)
Ma diene supersprint van lex klinkt helemaal niet slecht ;)
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

ik ben ook aant rondzien voor een ander uitlaatje, of uitlaatlijntje.
voor prestaties is remus nog steeds één van de betere. maar supersprint, sebring en dergelijke zijn ook nie slecht é.
skytune is mij enerzijds aangeraden omdat het wel degelijke uitlaten zijn.
maar enerzijds afgeraden omdat ik al vele verhalen over montage die op nix trekt heb gehoord. (dit kan uiteraard verschillen in uw buurt) En anderzijds, als je een gehele inox lijn steekt ga je uit je wagen lopen van de herrie die hij maakt.
Ikzelf ben nu aant kijken hoe het zit met die uitlaten van piper, xpower en miltek die op mg-rover.org worden aangeboden.
en janspeed en mongoose

Als iemand daar iets meer over weet?
lex

Bericht door lex »

Ik heb inderdaad alleen de einddemper vervangen het is een zwarte pot met een ovaal RVS eindstuk en koste iets van 300 eurie dat is wel veel geld maar ik heb hier voor Jan Speed en Peco gehad maar die gaan maar een 2 jaar mee ,deze uitlaten waren wel wat goedkoper.
rover 216

Bericht door rover 216 »

Ok, bedankt
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

No Comment Boy schreef:Ik zou toch iets anders nemen dan Skytune :oops:
Mijn broer heeft eergisteren een inox eindpot laten zetten op zijn Golf III 1.8. En je hoor bijna geen verschil, enkel als je 3500toeren en meer gaat... Machtig geluid ;)
oh vreemd.....heb ik geen last van :| Bij mij doet ie het zo als het hoort :mrgreen:
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

No Comment Boy schreef:Ik zou toch iets anders nemen dan Skytune :oops:
oh vreemd.....heb ik geen last van :| Bij mij doet ie het zo als het hoort :mrgreen: en ik ben er zeer tevreden over.
Absoluut geen cheap geluid. De vorige eigenaar heeft hem juist weggedaan omdat hij te veel lawaai maakte...
rover 216

Bericht door rover 216 »

Hebt gij toevallig geen geluidsfragmentje van de uwe dan?
En is het een inox of ne gewone zwarte pot? Ook enkel de eindpot?
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

hm ik heb een MK2 dan maar hen er een universele onder laten hangen en op maat laten maken (jah kan het zelf niet) kostte me bijna € 200,- maar ach hett stond toen wel erg tof totdat.. er zo'n verrekte APK overheen moest en op hett rekeningetje stond uitlaat gelast.. ik kijken en OWJAWEL die gaapert die hemm gelast heeft, heeft 'm er scheef onder gezet :cry: maargoed niet al te erg, maar vind hett wel kloten maar ok. en universele is dus ook mogelijk... 8)
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

mischien niet vergelijkbaar maar toch voor eventuele info
ik heb nu sinds week 32 een Mongoose uitlaat eronder hangen en die is naar mijn mening mooi donker en vanaf de cat-terug geheel inox dus levenslang goed. Mooi donker geluid en op snelheid niet te schrewerig
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
lex

Bericht door lex »

Ja mongoose is 1 van de beste die hadden ze helaas niet voor de Vi anders had ik die zeker gekocht.
Plaats reactie