aanschaf MG ZS LeMans

Plaats reactie
staples

aanschaf MG ZS LeMans

Bericht door staples »

:?: Ik ben van plan om een MG ZS 120 Le Mans uit 2003 aan te schaffen. Kan iemand mij informeren over de technische staat van zo'n auto, wat de gemiddelde onderhoudskosten zijn en of er testrapporten zijn van onafhankelijke instanties
Rob Staples
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

De ZS 120 Le Mans is een prachtige uitvoering. Er zijn eigenlijk geen punten waar je speciaal op moet letten bij deze auto, anders dan de normale punten bij het kopen van een gebruikte auto.
Onderhoudskosten zijn vergelijkbaar met de meeste andere merken auto's. MG-Rover onderdelen kunnen wel eens aan de prijs zijn, maar even verder zoeken dan enkel bij de dealer doet al wonderen.
Er zijn ongetwijfeld wel testverslagen van de ZS te vinden, gewoon even googlen. Maar één testrit zegt meer dan 10 rapporten ;).
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Tommer

Bericht door Tommer »

Inderdaad, gewoon testrijden en je bent verkocht :twisted:

Na één ritje in een ZS120 heb ik meer dan 4 weken aanpassing nodig gehad om weer tevreden te zijn met mijn eigen wagen...de wegligging en het uiterlijk zijn fenomenaal: het is de geslaagste MG van alle 4! ( :roll: )

Mechanisch moet je echt geen schrik hebben; het voordel dat die wagens al een tijdje op de markt zijn, is dat de zwakke puntjes weggewerkt zijn.
Lees de forums maar, niets ernstig dat terugkomt!
Driveby

Bericht door Driveby »

en gekocht?
MGPete
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door MGPete »

...
Laatst gewijzigd door MGPete op vr aug 27, 2004 11:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
2005 MG ZS160VVC (aka Gimz)
1973 MG BGT (aka Maddy aka "The Lady")
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

Driveby schreef:en gekocht?
... ik vrees van niet :|
You can go fast ... but I can go anywhere.
Plaats reactie