MG ZR 160 in AutoExpress
-
- Moderator
- Contacteer:
<steps on soapbox>... Ze doen al 12 jaar met dit model ...
en dat is nou net het hele probleem .... dat men doet of dat dat niet normaal is.
Vroeger was het normaal dat een model 10 á 15 jaar meeging en ondertussen zo nu en dan werd ge-update.
Auto's waren toen ook stukken goedkoper, omdat o.a. de ontwikkelingskosten over een langer traject konden worden uitgesmeerd.
Maar tegenwoordig wordt iedereen maar opgezeept en opgefokt door autoweek krantjes e.d. met nieuwmodelnieuwmodelnieuwmodel .... en we hobbelen er als een stelletje hersenlozen maar achteraan, want die boekjes en de reporters zeggen toch dat iets van 3 jaar al oud en achterhaald is.... dôh
En maar zeuren dat de auto's zo duur worden

</steps off soapbox>
cheers,
Dennis

[PS: dit is tegen niemand persoonlijk .. maar een statement in het algemeen]
You can go fast ... but I can go anywhere.
jah, hij heeft niet meer dat brute karakter, en die stoere blik, maar het interieur vind ik een verbetering, de achterkant mag er ook best zijn.
Nieuw is inderdaad niet altijd beter, zoals de mégane, clio, peugeot (307), citroën c2, c3 t.o.v. de saxo...
Maar zolang de rijkwaliteiten er zijn is het al een sprong in de goede richting.
Nieuw is inderdaad niet altijd beter, zoals de mégane, clio, peugeot (307), citroën c2, c3 t.o.v. de saxo...
Maar zolang de rijkwaliteiten er zijn is het al een sprong in de goede richting.
-
- Moderator
- Contacteer:
.. mja ... het blijft zowiezo een kwestie van smaak .. de een zegt mooi de ander zegt lelijk.
Ik zelf vind de dubbelkoplamp 25 en ZR mooi en de nieuwe ook.
de dubbelkoplamp 45 en ZS vind ik minder mooi dan de nieuwe ZS (aan 45 moet ik nog ff wennen)
De enige die ik er tot nu toe op achteruit gegaan vind is de 75 (nieuwe ZT wel prachtig)
.... maar ook dit kan in de toekomst anders zijn aangezien smaak veranderd.
cheers,
Dennis
Ik zelf vind de dubbelkoplamp 25 en ZR mooi en de nieuwe ook.
de dubbelkoplamp 45 en ZS vind ik minder mooi dan de nieuwe ZS (aan 45 moet ik nog ff wennen)
De enige die ik er tot nu toe op achteruit gegaan vind is de 75 (nieuwe ZT wel prachtig)
.... maar ook dit kan in de toekomst anders zijn aangezien smaak veranderd.
cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.