De handmatige bediening is onderdeel van de spiegel (gewoon een pennetje waarmee je de spiegel heen en weer kan bewegen). 't heeft dus niet veel met de adapters te maken of je de bediening kan blijven gebruiken (deze zorgen er alleen voor dat de spiegels op de deur passen), 't hangt er gewoon van af of deze spiegels geschikt zijn voor handmatige bediening.
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
hm zijn die M3 look spiegels ook voor de MK2 te leveren, ??
maar dan niet in chrome (-sorry- maar da's niet mijn smaak) maar gewoon e.v.t zwart, of ongespoten?
iemand enig idee?
Groeten, Gerald.
Gerald-17 schreef:hm zijn die M3 look spiegels ook voor de MK2 te leveren, ??
maar dan niet in chrome (-sorry- maar da's niet mijn smaak) maar gewoon e.v.t zwart, of ongespoten?
iemand enig idee?
Groeten, Gerald.
Ben ik nog niet tegengekomen, helaas
........en eerst hield ik ook niet van chroom, maar omdat ik een zilveren auto heb en er al een aantal chromen details opzitten, vind ik het toch wel erg mooi als geheel. Bij een donkere auto vind ik het idd teveel afsteken, te opzichtig.
artemis schreef:
Ben ik nog niet tegengekomen, helaas
........en eerst hield ik ook niet van chroom, maar omdat ik een zilveren auto heb en er al een aantal chromen details opzitten, vind ik het toch wel erg mooi als geheel. Bij een donkere auto vind ik het idd teveel afsteken, te opzichtig.