Waar je bij een apk wel niet achter kan komen.

214 216 218 220 25
ironman

Waar je bij een apk wel niet achter kan komen.

Bericht door ironman »

Nou vandaag mijn auto naar de APK gebracht. (Hoop hem morgen weer op te kunnen halen)
Alleen naast een kapotte radiator en nog wat kleine dingen kreeg ik heel verrassend nieuws, want het bleek dat heel mijn motorblok maar met 2 bouten aan mijn auto vast zat en die zaten ook allebei nog eens aan 1 kant!!! :shock: Normaal zitten er aan de andere kant ook 2 bouten, maar bij mij dus niet!! Die gozer bij de garage zei dus ook dat ik extreem veel geluk had dat het niet fout is gegaan. Hij had dit zelf nog nooit mee gemaakt. Gelukkig dat het geluk nu eens aan mijn zijde stond.

Trouwens auto natuurlijk wel afgekeurd op de twin leds hahaha, maar dat komt wel goed. Al met al WEER een dure dag deze week.
Dennis

Bericht door Dennis »

:shock:
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Damn.... heb jij even een hele vette engel op je voorbumper zitten zeg!!! ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Dat is aardig gek :shock:. Kijk je toch vreemd op als je motorblok ineens op straat ligt :P.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

en wat zegt je garagist daar van?? toch effe aan de tand voelen
ironman

Bericht door ironman »

Frekkel schreef:en wat zegt je garagist daar van??
Ja nog helemaal niks, want de garage waar die nu staat is niet de garage waar ik hem gekocht heb en de monteur die me gisteren belde had het nog nooit mee gemaakt.
Dus het 2de mystery probleem aan de auto.
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

dan zou ik me toch afvragen of dit wel het originele blok is of wat er dan wel niet mee aan de hand is geweest???
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Gerald-17
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door Gerald-17 »

:? lekker is dat, ik zie 't al voor me, rijd je daar over de snelweg, kijk je in je achteruitkijkspiegel: hey, blok, ik hier???

hm en van die twinled's, die heb ik voor de APK al ff 'preventief' verwijdert, maar toen bleek da'k er een kapot stadslichtje in heb gezet :?

Maxima zou dan zeggen: 'hij is wel een beetje dom'
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

hmm ik ga mijn wagen maar ff nakijken voor zover ik er verstand van heb. deze moet eind augustus ook voor de apk..
maar jemig wat een ontdekkingen :shock:
ironman

Bericht door ironman »

Nou APK achter de rug en ik ben er niet echt vrolijk van geworden eigenlijk. Motorblok zit weer goed vast (hoop ik), maar dat zal wel.
Twin leds dus de afkeur, dus die zal ik nog ff weer een keer terug moeten stoppen, maar dat komt nog wel een keer.
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

ironman schreef:Nou APK achter de rug en ik ben er niet echt vrolijk van geworden eigenlijk. Motorblok zit weer goed vast (hoop ik), maar dat zal wel.
Twin leds dus de afkeur, dus die zal ik nog ff weer een keer terug moeten stoppen, maar dat komt nog wel een keer.
Is jouw auto alleen op de twinleds afgekeurd dan? :shock:
Dennis

Bericht door Dennis »

is dat zo gek dan?
Die dingen geven niet echt normaal licht :lol:
lex

Bericht door lex »

Mijn auto is gewoon goed gekeurd met de twinleds die monteur zag licht branden en vond het goed, Hij keek naar de EBC schijven en blokken en sloeg de rem test gewoon over, een kwartier later en 37 euries verder en er zit weer een apk op.
ironman

Bericht door ironman »

artemis schreef:Is jouw auto alleen op de twinleds afgekeurd dan? :shock:
Nee, was dat maar zo, maar daardoor zoiezo.
Waren iets meer dingen aan, want je motor moet voor de APK ook goed vastzitten ;)
Alleen hij mag weer een jaar rijden.
Dennis

Bericht door Dennis »

lex schreef:Mijn auto is gewoon goed gekeurd met de twinleds die monteur zag licht branden en vond het goed,
Dan hebben ze het niet zo nauw gezien...die dingen hebben volgens mij ook niet zo'n goedkeurings keurmerk dinges iets (weet ik veel hoe het heet :lol: )...
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

oh, ik dacht dat jouw auto echt afgekeurd was, nog steeds dus.
had niet begrepen dat hij inmiddels wel goedgekeurd is :oops:

en waar kan je die twinleds eigenlijk kopen?
Plaats reactie