Hey,
Weet iemand welk merk en type schokdempers voor en achter zitten qua veer comfort? ik ben bang als ik deze een keer moet gaan vervangen dat mijn auto stugger word dan hij uit de fabriek kwam.
groetjes,
Falco
Welke shokdempers?
Re: Welke shokdempers?
Als ik me niet vergis brown/bleu
Re: Welke shokdempers?
Onder de achterbank zit een sticker met informatie (codes voor veren en schokdempers voor en achter).
Bij mij moeilijk leesbaar, maar daar zou de gebruikte code opstaan van tijdens de productie.
Denk dat er op een Engels forum een tabel gezet is met een overzicht van wat voor welke Engelse uitvoering (veren en schokdempers) door de fabriek erop gezet zou zijn. Voor je vraagt, kan even snel die tabel niet op dat forum vinden....
Rob
Bij mij moeilijk leesbaar, maar daar zou de gebruikte code opstaan van tijdens de productie.
Denk dat er op een Engels forum een tabel gezet is met een overzicht van wat voor welke Engelse uitvoering (veren en schokdempers) door de fabriek erop gezet zou zijn. Voor je vraagt, kan even snel die tabel niet op dat forum vinden....
Rob
75 KV6 2.5 automaat, 3 x 75 CDT (2 schakel, 1 automaat), 620i, SD1 2300S, P6 2000SC, TVR 350i, ex-75 CDTi,ex 416Si
Wenslijst: P5B coupé en een grote schuur
Wenslijst: P5B coupé en een grote schuur