Misschien heb ik ook nog wat voor in de tank.
http://mw-parts.nl/index.php?item=benzi ... 31&lang=NL" onclick="window.open(this.href);return false;
tank meter blijft laag
Re: tank meter blijft laag

Heb je ook nog een idee over de deur / slot ?
Zoek ik het in het slot zelf of on de electromagneet
- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
Bij mij was het het mechanisme, op zich vrij simpel wel moet het deurpaneel er af.
Een stang met bovenaan een geleider zit waarschijnlijk los.
Deze geleider moet weer terug geduwd worden in de daarvoor bestemde plek, en ik heb het toen nog extra vastgemaakt door er een krimpkous over heen te zetten. Toen verhit, en sindsdien niet meer losgelaten.
Vraag me alleen af of ik toen de deur van binnenuit wel kon openen, weet ik niet meer, is een jaartje of 3 geleden en heb Alzheimer Light...
Een stang met bovenaan een geleider zit waarschijnlijk los.
Deze geleider moet weer terug geduwd worden in de daarvoor bestemde plek, en ik heb het toen nog extra vastgemaakt door er een krimpkous over heen te zetten. Toen verhit, en sindsdien niet meer losgelaten.
Vraag me alleen af of ik toen de deur van binnenuit wel kon openen, weet ik niet meer, is een jaartje of 3 geleden en heb Alzheimer Light...

My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
- Mr. Dj M.
- MG-R Addict
Dat met die programmering voor de sleutel is en blijft wel een beetje apart. Al weet ik dat je dit zou moeten kunnen doen met behulp van een T4, lijkt dit ook op andere wijzen te lukken.
Toen ik m'n huidige 75 kocht was het net als bij m'n Tourer enkele jaren geleden, één keer klikken alleen de bestuurdersdeur open. Plots werd het echter één klik alles open....
Toen ik m'n huidige 75 kocht was het net als bij m'n Tourer enkele jaren geleden, één keer klikken alleen de bestuurdersdeur open. Plots werd het echter één klik alles open....

Binnenkor eens een gaatje vinden voor montage