RED clear Lexus lampen op BRM
- RoverSterling
- MG-R Addict
RED clear Lexus lampen op BRM
Je hoort er niet zoveel van, maar nu ik erover nadenk n.a.v de reacties op dit forum, zou dit misschien een goede optie zijn voor mijn BRM.
Niet te opvallend maar toch wat sportiever.
Ik zou graag straks wat foto's op de site zetten, maar hoe ik heb geen idee hoe dit gaat
Niet te opvallend maar toch wat sportiever.
Ik zou graag straks wat foto's op de site zetten, maar hoe ik heb geen idee hoe dit gaat

Foto's zouden leuk zijn ja..
Allereerst moet je een beetje webspace zien te bemachtigen de foto moet al wel op het net staanalvorens je hem hier kunt plaatsen. is dit eenmaal zover dan is het een kwestie van het knopje Img te drukken de URL (het "adres"van het plaatje op internet) intoetsen en weer op het knopje Img drukken
succes
Allereerst moet je een beetje webspace zien te bemachtigen de foto moet al wel op het net staanalvorens je hem hier kunt plaatsen. is dit eenmaal zover dan is het een kwestie van het knopje Img te drukken de URL (het "adres"van het plaatje op internet) intoetsen en weer op het knopje Img drukken
succes
- peter3
- MG-R Freak
- Contacteer:
Hoi assel071,
welkom op dit forum.
Mocht je een aantal foto's hebben maar nog geen webspace, kun je ze ook naar mij mailen en ik zet ze dan op het forum (tijdelijk).
Ben benieuwd hoe dat er uit ziet een brm met die achterlichten.
Zit er zelf ook aan te denken voor op mijn 220.
welkom op dit forum.
Mocht je een aantal foto's hebben maar nog geen webspace, kun je ze ook naar mij mailen en ik zet ze dan op het forum (tijdelijk).
Ben benieuwd hoe dat er uit ziet een brm met die achterlichten.
Zit er zelf ook aan te denken voor op mijn 220.
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
Ik weet nu niet of je ze er al wel of niet op hebt zitten. Als dit wel is dat wil ik heel graag foto's zien. Is dit niet het geval, Ik krijg als het goed is van deze lichten binnen en dan kan je (als je niet te ver moet rijden) even echt bekijken en passen?? Ik kan wel zeggen dat ze er in het echt weer anders uitzien dan de originele hoor.
Sven
Sven
- RoverSterling
- MG-R Addict
- RoverSterling
- MG-R Addict
- RoverSterling
- MG-R Addict
- RoverSterling
- MG-R Addict
Het forum loopt ook al vanaf november vorig jaar. dat ik het dan al 5 keer genoemd heb, ja een ...... die daar op let.
Je hoeft het niet te zien. Maar voor diegene die dat wel wil, de foto's komen, wanneer dat dan ook zal zijn (heb geen dig. camera). Maar ze komen.
gr van Berry
o ja zodra ik foto's heb zal ik ze op de site plaatsen
Ps (dit is de 6e keer)

gr van Berry
o ja zodra ik foto's heb zal ik ze op de site plaatsen
Ps (dit is de 6e keer)

- RoverSterling
- MG-R Addict