Mijn vrouw zit net een of ander programma terug te kijken en zegt ineens dat ze een ZS ziet. Ik denk dan jaja, zal wel..
Heeft ze toch gelijk zeg.. Groene Mk2, 57-PZ-VF, n 120.
Is nog van vorig jaar schijnbaar, maar ik ga toch eens door de bewuste straat rijden, is in Amersfoort..
MARVON schreef:kijk voor de grap een op mp en gaspedaal naar de prijzen van een 45 V6.
Daar vragen ze steeds meer voor.
Je heb er bijna twee 75's voor.
Door steeds meer opkomende "youngtimer"-gekte en het feit dat mensen die in de jaren '90 en 2000 in hun tienjaren zaten nu op een leeftijd beginnen te komen dat er geld is om te kopen wat ze "vroeger" zo gaaf vonden of waar papa vroeger in reed, zien we bij BCA ook dat de net even wat bijzonderdere auto's van die jaren weer licht stijgen in waarde. Voorwaarde is wel dat ze relatief weinig moeten hebben gelopen, origineel moeten zijn, enige vorm van bijzonderheid moeten hebben én (vooralsnog) geldt 't alleen voor origineel Nederlandse auto's. Een kloppende historie helpt overigens ook.
Dus het klopt zeker dat de prijzen van MG's stijgen! Maar bijvoorbeeld ook een mooie originele Saab 9-3 doet nu meer dan pak'm beet een jaar of twee jaar terug. Leuke ontwikkeling!