Hey, ik wil die chrome lexus acherlichten hebben voor op mijn starlight zilveren rover 25. zou dit mooi zijn?
OP foto's lijken deze acherlichten kitchig, is dat in het echt ook zo?
Wat kosten deze lampen zo ongeveer? heb je last van water in de lampen?
alvast bedankt!
Persoonlijk vind ik de Taillights vam ABC het mooist.....maar dat zal wel komen omdat ik ze zelf ook op mijn auto heb
En van dat chroom...ach daar moet je van houden natuurlijk
kijk, dit is echt mooi! je hebt ook van die auto's met kleuren waar ze van chrome niet bij staan, maar bij anton die kleur maakt t helemaal AF, en bij Jan staat blackchrome ook erg mooi! ik vind d zowieso erg mooi bij die type Rover 200 en MG Zr
Nou Anton dus deze week gewoon ff naar de Halfords, maar vorige week toen ik ze daar ging halen wisten ze me god niet wat ik bedoelde, dus gewoon ff vragen naar de Philips SilverVision voor de knipperlichten.
Alleen ik heb wel iets andere dan op het plaatje!!
Dus is er misschien iemand met wel de hele juiste naam??
euh, silver indicators? ik heb trouwens die h7 lampen ook erin, maar je merkt er niet veel van, omdat er niet genoeg helder glas in mijn koplampen zit, (mk2)
ik heb ze weg via Striker van banshee motorsport (.co/uk dacht ik)
maar je kan ze beter bij een halfords ofzo kopen...
Gerald-17 schreef:euh, silver indicators? ik heb trouwens die h7 lampen ook erin, maar je merkt er niet veel van, omdat er niet genoeg helder glas in mijn koplampen zit, (mk2)
ik heb ze weg via Striker van banshee motorsport (.co/uk dacht ik)
maar je kan ze beter bij een halfords ofzo kopen...
Ik heb Philips Blue vision erin zitten, en die werken perfect
hm heb ik weer, noujah misschien da'k ze nog ff kan ruilen ... en anders probeer ik ze wel weer te verkopen, hebbie er ff misschien een snel foto van? (van jou voiture met die lampen)
Groeten, Gerald.