Yo.
Ik rijd nu bijna een maandje met mijn nieuwe rover 25 (een van de laatste van de voorraad van het oude model) en wil nu stilletjes aan gaan beginnen.
Ik vind dat die rover's en mg's al standaard klasse uitstralen.
Ik vind dat ik al het voordeel heb dat ik een sterling heb, dus mooi met mistlampen, bumpers met kleur (alleen niet zijlijsten) en luxe in de auto zelf bv lederen zetels parkeersensoren en airco en van dat allemaal.
VOor mij is dat al standaard een klasse auto.
Waar ik het meest geld aan ga spenderen is aan de audio. mooi inde koffer ingebouwd met mdf en neon enzo, niet overdreven , maar ook niet sober.
interieur lijkt me al voldoende om de eerste 5 jaar mee rond te toeren zonder iets te wijzigen. is voor mij al af.
Deze week ga ik een sieruitlaatje halen, ik denk ofwel aan een brede ovale, of een dubbele ronde. ik moet zien wat past, want de opening van uitlaatuitsparing is 15cm breed als ik het goedheb, en de diepte is 13cm, dus ik moet daar iets voor vinden, zodat dat niet te fel uitsteekt.
Wat ik dan nog wil doen in een jarenplan is het volgende.
Ruiten achter en achterzij lichtjes blinderen
chrome lexus achterlichten
verlagen en 17 inch meerspaaks velgen
zr achterspoiler.
dat is het wat ik in mijn hoofd heb, voor de rest wil ik er niets aan wijzigen, mischien ooit eens een bodykitje van de zr, maar dat hangt ervan af.
iK ben niet zo voor uitbouwkits, ik hou van een standaar klasse auto en die door kleine details gewone een speciale look geven.
En voor de keuze van een standaard klasse auto, ben ik inmiddels geslaagd!
Nu een vraag, via welke onlineshop kan ik het best die lexus achterlichten bestellen en de zr achterspoiler?
eerste wijzigingen gaan gebeuren.
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: eerste wijzigingen gaan gebeuren.
Op Ebay kom je die zo af en toe tegen ... met de kans dat je ze goedkoper hebt dan uit een winkel.HoRiZoN schreef:Nu een vraag, via welke onlineshop kan ik het best die lexus achterlichten bestellen en de zr achterspoiler?
Kan je zoeken op 200 óf 25 óf ZR
Cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.