Twee weken geleden reed een dame achteruit het parkeervak uit, de rijweg op, daarbij de linkerkant van mijn Rover 75 1.8 2004 van voor naar achter schavend. De Rover naar Rida en Selekta in Terneuzen gebracht, een gerenommeerd schadebedrijf; reparatie bedroeg 2000 euro schade. Na 5 dagen telefoontje, dat de wagen klaar was. Bij aankomst moest er nog een plek gepolijst worden; werkje van 10 minuten. Dat werd een half uur, waarna de chef mij kwam vertellen, dat men de wagen niet meer gestart kreeg! Computer uitgelezen, met allerlei foutmeldingen..... Bougies vonkten, en uit de leiding kwam benzine. Kwam echter niet uit de verstuivers van de injektie. Er werd nog een andere computer opgezet, met weer andere rare uitslagen, o.a. sluiting in de stuurbekrachtiging....
De wagen werd van het schadebedrijf naar een garagebedrijf van Rida gesleept. Daar kreeg ik na 3 dagen een telefoontje, dat de benzinepomp kapot was. Een dag later belde men mij, dat de pomp niet meer leverbaar was! Nu rij ik nog steeds met een Kia Pikanto leenwagen, waarvan elke keer de motor afslaat, als ik bij een stoplicht staat te wachten!!! Bah.
Graag jullie mening en eventuele raad over dit geval........ Hoe verder? (Zou dit ook verband kunnen hebben met de situatie uit mijn vorige mail?)
Schade ellende.........
-
- MG-R Newbie
Schade ellende.........
MG liefhebber.......
Re: Schade ellende.........
Rover 75 1.8 2004 en dan geen pomp kunnen leveren?
Item 4 kunnen ze zonder problemen leveren!!
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001965" onclick="window.open(this.href);return false;
Item 4 kunnen ze zonder problemen leveren!!
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001965" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
MG-Rover Garage v. Noort in Biest-Houtakker heeft ook vrij veel reservedelen op voorraad. Ook gebruikt. Wellicht ff een telefoontje proberen 

is geregeld
groeten

groeten
Rover 75 2.0 CDt 2000 man Midnight Blue JQW (huidig)
Rover 75 2.5 V6 2001 aut Raven Black PMF (stock)
Rover 75 2.5 V6 2002 aut Raven Black PMF (stock)
Alpine A310 V6 2.7 1981 man Wit
Flandria Majestic 1959 3 vit
Flandria Parisienne 1962 3 vit

Rover 75 2.5 V6 2001 aut Raven Black PMF (stock)
Rover 75 2.5 V6 2002 aut Raven Black PMF (stock)
Alpine A310 V6 2.7 1981 man Wit
Flandria Majestic 1959 3 vit
Flandria Parisienne 1962 3 vit