Nieuwe uitlaat!!!

Plaats reactie
feddesman

Nieuwe uitlaat!!!

Bericht door feddesman »

Nadat mijn uitlaat(spruitstuk sportcat einddemper janspeed) al 2 weken op me kamer lag vond ik het wel is tijd om hem der onder te laten zetten.
Vandaag had ik mijn auto om 15.30 naar de dealer gebracht ze zeiden uurtje werk nou dat viel ze tegen ze moesten een kabelboom omleggen en heel wat onderdeeltjes eruithalen voordat het paste (dynamo etc).Dus om 18.00 werd ik gebeld dat ie klaar was dat was dus 2.5 uur werk voor ze.

en dit is het resultaat

en het effect??? jezus wat een geluid komt eruit precies wat ik wilde mischien wel net ietsjes meer.En een zooi meer koppel ook, voor me gevoel trekt ie nu 1100 toeren eerder

ohja het stinkt wel lekker dat spruitstuk zal wel ff duren tot de blackcoat eraf is
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door feddesman op za jan 08, 2005 6:44 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ziet er top uit 8). Ik ben erg benieuwd naar het geluid, maar dat hoor ik wel een keer bij een meeting.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

netjes fedde :D
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

lekker, janspeed heeft echt top spul.

Powercoat is er best snel vanaf, 15 min snelweg en de rook is weg. Uurtje later en behalve de rook zijn ook de laatste zwarte plaatjes weg.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
feddesman

Bericht door feddesman »

ik heb helemaal geen rook gehad alleen de stank je weet waar je het voor doet.gaat het systeem eigenlijk na verloop van tijd beter werken??
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

nou er is behoorlijk rook, maar als de monteurs de auto van de brug af hebben gereden naar de parkeerplaats. Dan is 90% al weg, het is daarna nog wel te zien, maar je moet er op letten(liefst motorkap los)
Rover 118 GTi VVC MK3.2

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
ironman

Bericht door ironman »

Mooi spul Fedde !!!
Zal wel een lekker geluid uitkomen nu.
feddesman

Bericht door feddesman »

ja zeker lekker geluid beetje snerpend geluid als het ware ik waan me al in een rally wagen.
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

Ziet er erg netjes uit!
Staat mooi onder een ZR

Bart620
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Ziet er super uit!
Maar ze moesten de kabelboom omleggen? Die zit normaal toch ook niet in de weg? of zie ik dat nou verkeerd :?
tim belgie

Bericht door tim belgie »

nice zou ik zeggen
dat ziet er zeer mooi uit :D
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

bij janspeed bestaat het uitlaatspruitstuk en voorpijp uit 1 stuk. En dus is het moeilijk te plaatsen, er is net ff wat meer ruimte nodig.

Vandaar dat ze de dynamo eraf geschroeft hebben, toen de janspeed geplaatst en daarna de dynamo er weer op. Aan de dynamo zit ook de draadboom, dus die moest er ook ff af en weggelegt worden.

Ook zit er natuurlijk een lamba sensor in de uitlaat, die ook ff omgezet moest worden. En nog wat andere draadjes in de buurt (olie druk, olie temp misschien, startmotor)
Rover 118 GTi VVC MK3.2

www.118GTi.tk

feddesman

Bericht door feddesman »

Dat bedoelde ik dus ook zeer belangrijk trouwens van die lamdasonde anders denkt ie dat de cat niet goed werkt en krijg je melding op dashboard .En je auto gaat dat in veiligheidsmodus
Skytiger

Bericht door Skytiger »

Cool man.
Maar goed ebay, mg-rover.org in de gaten houden, want zo'n systeem wil ik ook wel...
Plaats reactie