Je kunt ook je telefoon als wifi station configureren. Dan kun je via je telefoon het internet op.
Als mijn data tegoed op is ga ik het ook zo doen.
audiosysteem R75 met HK versterker
-
- MG-R Regular
Zo.. Eindelijk is de Navall 2 audio unit ingebouwd.
It's amazing guys. Echt!! Eigenlijk moeten jullie allemaal deze unit hebben. De auto is gewoon weer up to date!!
Lekker touchscreen met een android basis. Gewoon apps installeren, het is basically een computer in je auto.
Vandaag lekker naar Utrecht gereden met spotify op de autoradio. Navigatie werkt super, bellen in de autowerkt naar behoren.
Toch nog een paar vraagjes aan Bam (ken niemand a anders op het forum met dezelfde unit
Ik vind de downloadsnelheid via wifi erg traag itt downloaden via 3G. Wil graag muziek op de usb stick zetten via FTP. Via 3G supersnel maar wifi belabberd. Dat ligt aan de android versie lijkt me. (getest op verschillende routers)
Heb jij al geupgrade naar een nieuwere android versie (momenteel 4.2.2)
Weet jij een manual van de unit? Bijgeleverde handleiding is vrij summier.
CD afspelen is me nog niet gelukt (doe ik zelden) Lijkt alsof de cd player enkel geschikt is voor dvd's?
Welke apps heb jij erop staan? (spotify, netflix, GPS speed, verschillende ftp clients)
It's amazing guys. Echt!! Eigenlijk moeten jullie allemaal deze unit hebben. De auto is gewoon weer up to date!!
Lekker touchscreen met een android basis. Gewoon apps installeren, het is basically een computer in je auto.
Vandaag lekker naar Utrecht gereden met spotify op de autoradio. Navigatie werkt super, bellen in de autowerkt naar behoren.
Toch nog een paar vraagjes aan Bam (ken niemand a anders op het forum met dezelfde unit

Ik vind de downloadsnelheid via wifi erg traag itt downloaden via 3G. Wil graag muziek op de usb stick zetten via FTP. Via 3G supersnel maar wifi belabberd. Dat ligt aan de android versie lijkt me. (getest op verschillende routers)
Heb jij al geupgrade naar een nieuwere android versie (momenteel 4.2.2)
Weet jij een manual van de unit? Bijgeleverde handleiding is vrij summier.
CD afspelen is me nog niet gelukt (doe ik zelden) Lijkt alsof de cd player enkel geschikt is voor dvd's?
Welke apps heb jij erop staan? (spotify, netflix, GPS speed, verschillende ftp clients)
Nou ik heb er niet veel aps opgezet.
En via wifi en of 3g dongle doe ik niet veel.
Ik heb nu wel een probleem want mijn radio doet het niet als de navigatie aan staat, ligt ergens aan de instellingen ik moet er nog achteraan maar heb weinig tijd.
Ben blij dat je tevreden bent, het is een wereld apparaat!!![/url]
En via wifi en of 3g dongle doe ik niet veel.
Ik heb nu wel een probleem want mijn radio doet het niet als de navigatie aan staat, ligt ergens aan de instellingen ik moet er nog achteraan maar heb weinig tijd.
Ben blij dat je tevreden bent, het is een wereld apparaat!!![/url]
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
-
- MG-R Regular
Hmm das vervelend. Bij mij doet de radio het wel met de navigatie. Stem van de navigatie wordt stiller zoals het hoort.
Ik heb een ander probleem gevonden dat niet zo leuk is. De CD speler slikt CD's niet zoals het hoort. Hij blijft er een beetje uitsteken. Ik heb ff voorzichtig geduwd maar dat lukt niet (wil ook niet te hard duwen dat hij geblokkeerd is)
Heb een mail aan radioguy gestuurd maar hoop dat hij niet terug moet
Ik heb een ander probleem gevonden dat niet zo leuk is. De CD speler slikt CD's niet zoals het hoort. Hij blijft er een beetje uitsteken. Ik heb ff voorzichtig geduwd maar dat lukt niet (wil ook niet te hard duwen dat hij geblokkeerd is)
Heb een mail aan radioguy gestuurd maar hoop dat hij niet terug moet

-
- MG-R Regular
Hey Bam,
hmm nee lijkt van niet
Ik had al een berichtje gestuurd naar radioguy en die had het over 2 schroefjes
)
Wel blij dat het zo iets simpel is.
Heb je de navall al geupdate?
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... p?t=206835
hmm nee lijkt van niet

Wel blij dat het zo iets simpel is.