Ik heb het weekend m'n raamstickers opgeplakt. Op de achterruit heb ik de mg-r sticker, op de voorruit één van de Mayflower Trophy. Over de laatste heb ik wel even getwijfeld, omdat er een MG logo opstaat en m'n auto nu eenmaal geen MG is (hoewel sommige mensen 'm hier beschuldigen van een identiteitscrisis ), maar de kleur past er perfect bij en ik vond 'm toch wel heel bijzonder (bovendien zal er binnenkort geen Rover embleem meer te vinden zijn op de auto :P ).
Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Ziet er goed uit man
... en de kans dat je er nog 1 tegenkomt met zo'n raamband is 0,001%
Als ik de foto mag geloven zit ier er achter netjes op hoor ... beter als dat je me deed geloven
Wanneer gaan we vliegeren? dan kan ik die MGR200Vi ff van dichtbij bewonderen ... en meteen ook ff ondervinden of de jouwe van 6,- en de mijne van 1,- het goed doen
Rover schreef:Als ik de foto mag geloven zit ier er achter netjes op hoor ... beter als dat je me deed geloven
Als je 't van dichtbij ziet, dan zie je dat er een paar plekjes niet helemaal goed zitten, maar al met al ben ik er best tevreden over :P.
Rover schreef:Wanneer gaan we vliegeren? dan kan ik die MGR200Vi ff van dichtbij bewonderen ... en meteen ook ff ondervinden of de jouwe van 6,- en de mijne van 1,- het goed doen
Ik ga morgenmiddag naar Oostvoorne, dus als je zin hebt en kunt, dan moet je maar even een gil geven .
Ik heb dus de zwarte sticker (die ik ook op m'n achterraam half onder de spoiler ga plakken). Ik hoop alleen wel dat íe leesbaar is, ik heb er eigenlijk een beetje hard hoofd in, had misschien toch beter een witte kunnen bestellen.
Maar dat komt pas na het ek, m'n auto is van achteren echt geheel oranje versierd
Lol, die mag je zo hebben van me. Als hij niet zo hoog had gezeten, had ik 'm er al lang afgehaald (m'n spoiler moet er af, anders kan ik er niet bij).