hey mensen ik ben nu hier op het forum, en ik heb nu net 2 weekjes me rover 214, maar ik pakte wat uit me achterbak en hij was vrij vochtig dis ik heb alles eruit gehaalt onder het reserven wiel lag er gewoon een hele plas, weten jullie iets waar het vandaan kan komen????
Het schijnt dat de achterlichten wel eens willen lekken, maar bij mij was het mijn dak dat lek was.
Je kan het zien als je de hemel aan de achterzijde naar beneden trekt en dan met een papieren zakdoekje links en recht vegen en kijken of hij nat wordt of dat je roest ziet.
Je kan ook de zwarte strippen die over je dak lopen loshalen en controleren of er roest onder zit, als dat er zit sterkte.
Bij mij is de boel onder garantie gerepareerd (opgeknapt) maar na deze reparatie had ik weer water, bleken de doorvoerrubbers van de bedrading niet goed te zitten.
Wat je kan doen is de doorvoerrubbers insmeren met vaseline en plaatsen waar je denkt dat hij lekt vaseline te smeren dit is beter te verwijderen als je tot reparatie besluit over te gaan.
als je de achterbak open doet heb je boven je achterlichten een punt wat twee stukken moet vast houden van het dat en de kofferbak. dat kit was uitgedroogt even schoon gemaakt en opnieuw gekit.
is er ook een site waat er veel info over der rover te vinden is. ik had eerst een honda crx, vandaar.