17" op 200 mk2

214 216 218 220 25
Plaats reactie
rover^metz

17" op 200 mk2

Bericht door rover^metz »

ff een vraagje. Passen 17 inch velgen op een mk2 of loopt dat aan?

mvg patrick
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

zelfs 18" past. Steek 4x100 ET 35-38
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
roverdude

Bericht door roverdude »

Is perfect te doen. Op mijn mk 2 liggen 205/40/17 banden en na het verwijderen van de zwarte rubbers een de binnenkant van de achterste wielkassen schuurt hij niet meer.... moet er wel bijzeggen dat mijn roverke 8 cm verlaagd is.

greetz roverdude
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

he roverdude welke ET waarde hebben jou velgen? Ik dacht dat het 35-38 moest zijn maar op het engelse rovertech.net forum werd dat tegengesproken...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

De 17" straights die onder de ZR en ZS worden gemonteerd hebben een ET van 45. Een ET waarde van zo'n 38-45 is dus wat je nodig hebt, 35 is aan de lage kant.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
rover^metz

Bericht door rover^metz »

bedankt voor de reacties, ik wou het ff zeker weten want ik had mooie bsa 5 spaak gezien voor heel weinig en nog recht ook (E 130,-) :)

grtz patrick
roverdude

Bericht door roverdude »

Mark16v schreef:he roverdude welke ET waarde hebben jou velgen? Ik dacht dat het 35-38 moest zijn maar op het engelse rovertech.net forum werd dat tegengesproken...
Sorry, daar heb ik geen idee van. Ik ben gewoon naar de bandenboer gegaan en heb gezegd wat ik wilde, die heeft me dan die velgen verkocht... Kan ik de ET waarde ergens aflezen?
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

roverdude schreef:Kan ik de ET waarde ergens aflezen?
Ja, 't zou aan de binnenzijde van de velg moeten staan, bv 17/7J/45 of iets dergelijks (17" diameter, 7J breed en ET 45 in dit geval)
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Plaats reactie