Zijn er meer mensen met een mini op dit forum?

111 114 Metro Mini
Kevski Style

Bericht door Kevski Style »

Ik heb tot nu toch nog geen foto kunnen maken door het slechte weer. Maar kom je ook naar sixflags dit weekend. Ik neem hem namelijk mee daarnaartoe op zaterdag. Dan kan je het gewoon op je gemak komen bekijken. En zo gau als het goed weer is maak ik wel een foto. Ga je trouens je auto verkopen?
steampit

Bericht door steampit »

Ik ga helaas niet naar sixflags. Ja, misschien van 8 tot 9.. :lol:
20.00-21.00 AUTOMAXX SUMMER BABE CONTEST, ROUND2
Ben benieuwd naar de fotos. Trouwens, ik kwam er pas achter dat een kennis van me dat ook heeft gedaan met die uitlaten. niet op een mini hoor. Je bent nog steeds de enige of 1 van de weinigen. ;) Maar om ff te kijken hoe die met die flensen heeft lopen vogelen kan ik dus ook bij hem ff spieken.

Ik heb 2 rover 114's sinds kort. De groene Gta moet weg. En de Gti gaat opgeknapt worden. Die andere kost me nu alleen geld. Wegenbelasting, verzekering enz...Je kent het wel. En ik heb ook nog mijn pa's auto die ik zo kan pakken.

Gr, Bob
Kevski Style

Dat verloop stuk is volgens mij van raceland. Die kan je bij een gemiddelde tuningshop wel krijgen voor 4,50 euro. Verder heb ik toen een ring gemaakt van rvs en die eraan vast gelast. daar 3 gaten in geboort voor de bouten en een groot gaat in het midden voor de uitlaatgassen. Beetje vloeibare pakking ertussen en klaar is kees
steampit

Bericht door steampit »

Ok thanks!

Ben nog steeds benieuwd naar je mini dus als je fotootjes hebt.... :)
Kevski Style

Zo ben net terug Van automaxx af. was echt vet. En had gratis entree voor mij en mijn broertje! Ik was namelijk op uitnodiging van Hyperstore. of zoiets in ieder geval. Ik zag op www.mini.pagina.nl dat ze op zoek waren naar 20 mini's voor bij hyperstore, dus ik had maar ff gereageerd met wat specs erbij. En ik werd dus nog uitgenodigd ook. Stond net naast de partytent, dus precies een daargaande route waar iedereen langs kwam. Echt beter. heb ook nog een tijd met Mista T (toftijs) en Skytiger staan praten. Was ook wel ff gezellie. Alleen op de terugweg is mijn uitlaat onder mijn auto vandaan geknald. beetje balen wel, maar geen schade en heb het ter plekke maar ff gerepareerd. moet dus een andere bevestiging gaan verzinnen voor de uitlaat maar ik denk dat ik hem gewoon omdraai. Gaat goedkomen in ieder geval. maar mijn dag kan nit meer stuk. Echt wijs!
Kevski Style

Gisteren voor de 2de keer mijn uitlaat eronderuit geknald. Maar nu an voor tot achter. Ds heb de hele avond doorgewerkt om hem er weer goed onder te krijgen. Zit nu ook gelijk een stuk beter en wat dieper onder de auto. Maar de foto's komen er maar niet van.
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Kevski Style schreef:Zo ben net terug Van automaxx af. was echt vet. En had gratis entree voor mij en mijn broertje! Ik was namelijk op uitnodiging van Hyperstore. of zoiets in ieder geval. Ik zag op www.mini.pagina.nl dat ze op zoek waren naar 20 mini's voor bij hyperstore, dus ik had maar ff gereageerd met wat specs erbij. En ik werd dus nog uitgenodigd ook. Stond net naast de partytent, dus precies een daargaande route waar iedereen langs kwam. Echt beter. heb ook nog een tijd met Mista T (toftijs) en Skytiger staan praten. Was ook wel ff gezellie. Alleen op de terugweg is mijn uitlaat onder mijn auto vandaan geknald. beetje balen wel, maar geen schade en heb het ter plekke maar ff gerepareerd. moet dus een andere bevestiging gaan verzinnen voor de uitlaat maar ik denk dat ik hem gewoon omdraai. Gaat goedkomen in ieder geval. maar mijn dag kan nit meer stuk. Echt wijs!
Ben je nog bij onze clubstand geweest, of kwam jij Sky en Mista ergens anders tegen?
Kevski Style

Ik ben ze tegenkomen bij de clubstand
Kevski Style

Op deze site staat in ieder geval een foto van de voorkant van mijn auto. Nog ff en ik ben berucht. :twisted: Deze is namelijk gemaakt op International Tuning Day, nog voordat ik op dit forum actief was. Maar is wel lachen als je je auto terug vind op een site. Maak je niet iedere dag mee dat je auto toch gewaardeerd wordt.

http://www.scorpiontuning.nl/index2.html Daarna moet je ff op het plaatje met de mini klikken voor een uitvergroting
steampit

Bericht door steampit »

Zo, nu staat ie in ieder geval op twee sites !! :D

Afbeelding
Kevski Style

Hahahah, thanx Man! hoe heb je dat eigenlijk gedaan? Je moet trouwens niet op de stickers op de achterramen letten. Daar staat namelijk ook de naam van mijn ex op. Leuk koppie en Dikke tieten maar verder een zak gebakken lucht. ben blij dat ik sinds een paar daagjes een nieuwe heb. Alleen komt er nu geen sticker meer met de naam van mijn vriendin erbij op mijn raam :? Maar heel ergbedankt dat je hem erop hebt gezet. Maar je moet me toch eens vertellen hoe je dat nauw hebt gedaan.....
Kevski Style

Er is trouwens wel alweer het 1 en ander verbouwt sinds die foto en ga binnenkort weer aan een ingrijpende verbouwing beginnen, nadat ik opnieuw een pijp heb laten buigen, want mijn uitlaat valt er telkens onderuit. De pijp zit er met te veel drukonder en die gaat dan werken. Ach ja, heb een adresje waar het buigen 7,5 uurje kost dus.....
ironman

Bericht door ironman »

Kevski Style schreef:Alleen komt er nu geen sticker meer met de naam van mijn vriendin erbij op mijn raam
Nee haal eerst die oude er maar af.
Kevski Style

Die is al anderhalve maand weg, dus dat zit wel goed!!! Alleen de vlaggetjes zitten er nog op. Maar ik denk dat ik mijn forumnaam in schrijfletters erop ga zetten.
Kevski Style

Zo mensen, ik heb vandaag weer een paar onderdeeltjes opgehaald voor mijn mini. Er zit nu een sportbobine met een sterkere vonk onder. 8mm Siliconen bougiekabels en een bobinekabel Allemaal van Luminition. En verder nog een stukstak voor mijn HS4tje. Dat verbeterd de flow binnenin het luchtfilter, maar dat is minimaal. En verder nog een stel alluminium naafdoppen voor op mijn velgen, maar die zet ik er nog niet op aangezien ik eerst een adresje zoek waar ik mijn velgen kan laten repareren en verchromen en wit kan laten spuiten. iemand enig idee?
Kevski Style

Vandaag alweer mijn uitlaat eronderuit gedonderd. Echt Kut. Maar gelukkig laat ik morgen als het goed is een nieuwe pijp buigen, en anders wordt het donderdag. Eindelijk van het gezeik af met dat ding. Verder vandaag nog ff in 5 minuutjes een carterontluchtingsfilter geplaatst (met dank aan MiniPower, voor de uitleg waar die ergens zat op een mini. Engelense auto's blijven ook gewoon raar!?) Nu alleen nog een beetje stllen, want dat moet wel gebeuren na de aanpassingen van de laatste dagen. Hopelijk is de naald nog wel geschikt. En anders maar op zoek naar een rollerbank die naalden van engelse auto's op voorraad heeft liggen. Zou wel beter zijn in ieder geval, want ik heb nog steeds het idee dat ie niet goed staat afgesteld.
Plaats reactie