conversie 1.4->1.8
- Gerald-17
- MG-R Core
- Berichten: 3021
- Lid geworden op: zo aug 10, 2003 1:10 pm
- Woonplaats: Zuidwolde (DR)
- Contacteer:
conversie 1.4->1.8
Wat moet er dan veranderd worden in een ZR? op de motor en ecu na ( want dat snap ik )
Zijn er andere motorsteunen bijvoorbeeld?
Zijn er andere motorsteunen bijvoorbeeld?
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Berichten: 2443
- Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
- Woonplaats: Omgeving Helmond
- metro '82
- Metro addict
- Berichten: 1177
- Lid geworden op: do sep 27, 2007 9:37 pm
- Woonplaats: Culemborg
Moet je ff contact op nemen met Robbin (Mr, B).
Die heeft er ervaring mee.
Die heeft er ervaring mee.


Rover 45 2.0 idt club 5drs(copperleaf red) - Mini Clubman estate '78 (vermillion red) - Austin metro 1.0 special '82 (in restauratie)
http://www.mrcracing.nl http://www.hacc.nl
- Mr, B
- MG-R Core
- Berichten: 351
- Lid geworden op: di jan 25, 2011 10:57 pm
- Woonplaats:
- Locatie: culemborg
met een beetje hak/slijp werk hoef de front balk niet,
onderste motorsteun als je er een pg1 in hangt wel.
als je allen de motor overhang, motor, uitlaat, kabelboom, ecu/5as, frontbalk bewerken of die van een 160.
met een beetje prutsen past de standaard uitlaat ook
motor en bak vervagen...
motor, onderste motor steun, pg1, assen, schakelstangen, uitlaat, ecu/5as, fontbalk, kabelboom, als de 1.4 geen airco heb de radiateur vervangen voor een groteren.
en 160 voor veerpoten is ook geen overbodige luxe
en dan zal ik nog wel wat vergeten......
onderste motorsteun als je er een pg1 in hangt wel.
als je allen de motor overhang, motor, uitlaat, kabelboom, ecu/5as, frontbalk bewerken of die van een 160.
met een beetje prutsen past de standaard uitlaat ook
motor en bak vervagen...
motor, onderste motor steun, pg1, assen, schakelstangen, uitlaat, ecu/5as, fontbalk, kabelboom, als de 1.4 geen airco heb de radiateur vervangen voor een groteren.
en 160 voor veerpoten is ook geen overbodige luxe

en dan zal ik nog wel wat vergeten......

gas is alles remmen is angst