Bart-K schreef:En bij Roto zijn onderhoud gehad, deze is echt van een oud vrouwtje geweest
Ik heb de stickers inderdaad zien zitten ja ik heb ff contact gezocht met de verkopende partij ja een auto inruilen dat kan en dan geef je aan om de Lancia Kappa in te ruilen en dan opeens is het van nee ik verkoop de auto liever tsja een K is een bijzondere auto en dus moeilijk verkoopbaar
kilroy schreef:(...) tsja een K is een bijzondere auto en dus moeilijk verkoopbaar
.. dus dan kun je er maar beter zelf van blijven genieten!
Ik blijf zo'n Kappa SW erg mooi vinden. Eind jaren 90 overwogen mijn ouders om er eentje over te nemen van een familielid, maar uiteindelijk werd het een Rover Tourer (wat ik stiekem eigenlijk wel jammer vond). Hoe veel van die Kappa SW's zullen er nog rijden in Nederland? Ik zie ze echt nooit meer helaas..
Mooie 111 trouwens, zo zie je ze niet vaak meer. Maar of ik jouw Kappa er voor zou ruilen?
MGF 1.8i, British Racing Green Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue
Was ook ff een testje er zijn maar 9000 Kappa SW´s gemaakt dus behoorlijk bijzonder en dat maakt het inderdaad lastiger om de boel eventueel te verkopen. Voor de liefhebbers hier een foto van de K