RoVeRLeSS (nog wel:P)
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
over zetten?
das 150% van het werk.
blok 1 moet helemaal los, blok 2 moet helemaal los.
goede krukas, matchen met blok => 10 x lagerschalen
krukas matchen met drijfstangen => 8 x lagerschalen.
NEE OUDE LAGERS PASSEN NIET! Of je moet ontzettend mazzel hebben. ( er zijn er telkens 3, 10 keer goed => kans van 1 op 3^10 )
zet a.u.b. het hele blok in de MPI!
Trouwens van de onderkant bij je krukas dat wil je echt niet! Het is in principe wel mogelijk, maar het kost echt net zoveel geld en kost je veel meer tijd. Komt nog eens bij dat je van onder de auto moet werken.
1500 is trouwens niet zo gek veel, echt niet. aan onderdelen is het iets van 400 euro, maar het blok moet er uit, en moet volledig gestript worden echt tot op het bot.
das 150% van het werk.
blok 1 moet helemaal los, blok 2 moet helemaal los.
goede krukas, matchen met blok => 10 x lagerschalen
krukas matchen met drijfstangen => 8 x lagerschalen.
NEE OUDE LAGERS PASSEN NIET! Of je moet ontzettend mazzel hebben. ( er zijn er telkens 3, 10 keer goed => kans van 1 op 3^10 )
zet a.u.b. het hele blok in de MPI!
Trouwens van de onderkant bij je krukas dat wil je echt niet! Het is in principe wel mogelijk, maar het kost echt net zoveel geld en kost je veel meer tijd. Komt nog eens bij dat je van onder de auto moet werken.
1500 is trouwens niet zo gek veel, echt niet. aan onderdelen is het iets van 400 euro, maar het blok moet er uit, en moet volledig gestript worden echt tot op het bot.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- Johnny_D
- MG-R Freak
ik heb nog wel een mooie opknapper staan, tis alleen wel een metro inplaats van een 100. tblok moet vervange worden en is al voor 90% uitgebouwt. (nieuw blok + hele toebehore krijg je er zo bij)
zie topic http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=14455 voor wat er allemaal bij zit.
voor verdere intresse mag je altijd een pm sturen.
zie topic http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=14455 voor wat er allemaal bij zit.
voor verdere intresse mag je altijd een pm sturen.
Sorry, Ben echt op zoek naar een gti.
Aangezien ik van het zomer al mijn spaarcenten heb uitgegeven aan een Motor, ben ik opzoek naar een gti opknapper waar ik het liefst eerst mee de winter door kan.
Als er iemand is met een 111 of 114 voor <200€ mag hij hem mij natuurlijk ook aanbieden (staat:onbelangrijk, APK minimaal 2 maand)
Aangezien ik van het zomer al mijn spaarcenten heb uitgegeven aan een Motor, ben ik opzoek naar een gti opknapper waar ik het liefst eerst mee de winter door kan.
Als er iemand is met een 111 of 114 voor <200€ mag hij hem mij natuurlijk ook aanbieden (staat:onbelangrijk, APK minimaal 2 maand)

Jaja, dat staat nog online (al meer dan 5 jaar LOLStriker schreef:Dat is lang geleden.
Ik denk dat Mark16v nog wel foto's heeft van de 100-meeting (ik kan me ook nog een filmpje met een rotonde herinneren).

http://members.lycos.nl/gta16v/R100/images/meeting/
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
weet nog wel een andere 100 meet waar de FS-PH-42 en de FS-ZF-85 beiden met rokende/ brandende remmen weer bij het beginpunt aankwamen.
En mijn spi op de terugweg een zwarte motorkap had door de olie van een niet nader te noemen 114GTI mpi
Deze dag was de zwarte dag in de geschiedenis van 118GTR. RIP gti118
En mijn spi op de terugweg een zwarte motorkap had door de olie van een niet nader te noemen 114GTI mpi
Deze dag was de zwarte dag in de geschiedenis van 118GTR. RIP gti118