Bumpertje gespoten

414 416 418 420 45
Ewout

Bumpertje gespoten

Bericht door Ewout »

Ik heb vandaag m'n standaard bumper gespoten

voor...
Afbeelding

na...
Afbeelding

Ziet er al een stuk interesanter uit he ;) of niet :?:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Zeker netjes. Wat is 't volgende? De spiegels?
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
jan_dakpan

Bericht door jan_dakpan »

Dat is zeker een wereld van verschil 8) Terwijl je eigenlijk maar een paar delen extra hebt gespoten. 8)
ironman

Bericht door ironman »

Ja waarom heb je niet meteen je stootbumpers en spiegels mee gespoten??
Die bumper is zoiezo geslaagd.
Ewout

Bericht door Ewout »

Striker schreef:Zeker netjes. Wat is 't volgende? De spiegels?
ironman schreef:Ja waarom heb je niet meteen je stootbumpers en spiegels mee gespoten??
De spiegels zou ik wel graag over willen spuiten, alleen is dit lastig omdat je met draaiende delen te maken hebt. Dus heb je kans dat alles er weer af breekt. Nu hebben ze bij de autospuiter speciale lak met weekmakers (is mij verteld) daardoor blijft de lak flexibel. En dat zit niet in spuitbussen dus 'kweet niet of dat goed gaat.

En waarom ik de stootbumpers nog niet gedaan heb is omdat de roverdealer alleen 150 ml spuitbusjes kan leveren, dus verf is op (nieuwe bestellen).

mzzl
Dennis

Bericht door Dennis »

draaiende delen?
De spiegel zelf staat toch stil, en je gaat toch niet de kunststof steeds buigen, waardoor de lak soepel zou moeten zijn, of zie ik dat nu verkeerd?

Maar ziet er netjes uit hoor!
Alleen dat wit....dat is wel erg veel was werk denk ik.... :?
Ewout

Bericht door Ewout »

Dennis schreef:draaiende delen?
De spiegel zelf staat toch stil, en je gaat toch niet de kunststof steeds buigen, waardoor de lak soepel zou moeten zijn, of zie ik dat nu verkeerd?

Maar ziet er netjes uit hoor!
Alleen dat wit....dat is wel erg veel was werk denk ik.... :?
De spiegel staat inderdaad stil maar bij ons wordt in het weekend nog wel eens een spiegeltje dubbel getrapt snappie

En inderdaad veel waswerk, maar dat was het zowiezo al
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

Ewout schreef:De spiegel staat inderdaad stil maar bij ons wordt in het weekend nog wel eens een spiegeltje dubbel getrapt snappie
Oh? Bij ons niet :? :)
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
Ewout

Bericht door Ewout »

vanmorgen zag ik in waterland nog een rijtje auto's staan waarvan er een paar een omgeklapt spiegeltje hadden :(
Dennis

Bericht door Dennis »

hier worden auto's wel bekrast, en kentekenplaten omgebogen en zo, maar een omgeklapte spiegel komt hier maar zelden voor

:?
Ewout

Bericht door Ewout »

het dubbelvouwen van kentekenplaten heb ik wat op gevonden.

Gewoon bij de gamma van dat dubbelzijdige 50 kg tape halen je nummerbord er mee vastplakken, krijg je geheid niet los (alleen wel lastig als je je nrbord er zelf af wil halen).
Dennis

Bericht door Dennis »

ik zoek eigenlijk een paar accu's zodat ik het autootje flink onder stroom kan zetten, zodat ik de volgende dag aan het/de verkoolde lichaam / lichamen kan zien wie het gedaan heeft 8)
Ewout

Bericht door Ewout »

Dennis schreef:ik zoek eigenlijk een paar accu's zodat ik het autootje flink onder stroom kan zetten, zodat ik de volgende dag aan het/de verkoolde lichaam / lichamen kan zien wie het gedaan heeft 8)
:rofl: Is alleen lullig als je zelf even tegen de auto gaat staan en even vergeet dat ie nog op slot zit.

Ik denk dat een goalkeeper op je dak ook wel wil helpen

Afbeelding

heb je trouwens al je dash opengebroken??
Laatst gewijzigd door Ewout op za jun 19, 2004 8:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dennis

Bericht door Dennis »

Ewout schreef: :rofl: Is alleen lullig als je zelf even tegen de auto gaat staan en even vergeet dat ie nog op slot zit.
Dat komt maximaal maar 1x voor, dus valt best mee ;)

Dashboard is nog niet opengebroken...daar wacht ik maar even mee tot het moment dat het nodig is, als mijn radiospulletjes ingebouwd worden, en de vakman erbij is (voor het fout gaat, mijzelf kennende :? ) :) ;)
Ewout

Bericht door Ewout »

aha enne wat voor audiopretspul ga je allemaal in je auto verstoppen :?: :?: :?:
:P
Dennis

Bericht door Dennis »

niet veel boeiends voor echte freaks denk ik..
Alpine HU, MBQuart speakers, Lightning Audio versterkertje, en een hoop kabel :lol:
Plaats reactie