[620i] roest tussen frame en scharnieren van achterdeuren.

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
the_contract_killer

[620i] roest tussen frame en scharnieren van achterdeuren.

Bericht door the_contract_killer »

als je de voordeuren open doet kijk je zo tegen de achterdeur scharnieren aan.

waar het scharnier op het chassis-frame zit gebout begint een beetje roest te vormen...bij alle 4 de scharnieren (links en rechts dus)

klopt het inderdaad dat dit een bekent 600 euveltje is en is het nodig om hier wat aan te laten doen???

mocht het nu nodig zijn ga ik inde vakantie per 1 scharnier werken,dus achterdeur dicht...1 scharnier losmaken en de roest wegschuren en inspuiten met Noverox.
dan na 8 uur droogtijd met de lakstift eroverheen en als dat droog is scharnier vastmaken en de volgende doen.
ben in mn eentje dus de hele deur kan er niet uit...bovendien staat hij in de straat en kan iedereen mn auto in.

zou deze methode genoeg zijn om de roest voorgoed uit te schakelen???
Robert-220TC
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Is contact corossie is bij meerdere modellen
200 en 400 willen er ook wel eens last van hebben
beste is je deur er ui halen ind
je kan m ook op een andere manier dr uit halen als je je portier open doet zie je door je scharnier een pennetej zitten met een borgveertje als je die 2 e r uit haalt heb je zo je deur er uit de kabel van je ramen etc is een kultistekker en die kan je losklikken(in de b stijl)
the_contract_killer

Bericht door the_contract_killer »

nu heb ik bij de portieren van de voordeuren nog niets gezien,maar kan het daar ook voorkomen?

maar is het ernstig???
ik had hiervoor een nissan waar een beetje roest bij de achterdorpels zat...na 9 maanden zat er een gat in(beide kanten)
Plaats reactie