Vanmorgen om 6u richting Hoogezand gereden (165km)naar EPS
voor een uitlaat voor mijn rover.
Hij stond er samen met 2 andere dikke bakken.
Zie foto hieronder.
Hebben daar het een en ander uitgelegd gekregen qua mogelijkheden.Eindsierstuk uitgekozen (gepolijst rvs, ovaal grootste maat)
Daarna werd er een proefopstelling gemaakt, en kreeg ik het geluid te horen zodat ik kon bepalen of ik het goed vond klinken. Klonk helemaal geweldig, proefopstelling zie foto hieronder
Toen ging men aan de slag, en wij mochten gewoon een beetje op hun vingers kijken

Ze waren 8.30u begonnen en 12.15u was het geheel klaar, zie foto hieronder
Even een proefrondje mogen rijden, en WAUW wat een heerlijk geluid.Heel laag en donker,precies zoals ik het wil hebben!
En het ziet er echt heel erg mooi uit, eindsierstuk past perfect tussen de opening van de bumper. Het eindsierstuk steekt nu nog niet zover naar buiten, omdat het materiaal door hitte nog uit gaat zetten en dan komt het geheel nog ongeveer 3 cm naar voren, dus dan steekt hij wat meer uit
En dan is hier het eindresultaat:
Ik ben er echt superblij mee.Het kost veel geld, maar je krijgt er ook heel veel voor terug. Helemaal gemaakt zoals ik het wil, geluidtest van tevoren, vakwerk,heel veel info gekregen, ze nemen alle tijd voor jou, zeer aardige mensen,en je hebt dan iets aparts.Ben echt heel tevreden over dit bedrijf, is echt een aanrader.
En het geluid is echt geweldig, zo laag en donker. Ik heb in overleg de catvervanger nog niet laten plaatsen, want de monteur zei dat de auto dan veeeeel meer herrie gaat maken, en vooral veel scheller geluid en dat wil ik dus totaal niet. En maakt nu al behoorlijk wat meer geluid, dus dit vind ik even voldoende. Er schijnt ook een metaalkat te zijn, ter vervanging van de kathalysator, is dus wel een officieel goedgekeurde, maar dan laat hij veel meer lucht door. Dus ook geen gezeur met de APK. Maar dat is dan iets voor later. Ik was nu al 1025 euro kwijt,was wel weer even genoeg.
Maar de hele terugreis met plezier gereden