Victor hier heb ik wat voor jou.
Deze zijn kwalitatief beter:
http://www.tazuparts.com/product/rover- ... r-tie-rod/
En de verzend kosten zijn lager.
En hier een iets van een engels forum:
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... ht=tie+rod
Dan met je stabilisatie stangetjes meestal is dit een verkeerde montage geweest. Je moet ze onderaan pas vast draaien als je de wielen op grond hebt staan, dus er moet spanning opstaan.
Als je dat niet doet monteer je ze waarschijnlijk onder te veel spanning
als de wielen weer op de grond komen en slijten ze zeer snel.
Eric.
speling stuur. ervaring vervangen binnenste stuurkogel?
-
- MG-R Core
Voor binnenste stuurkogels heb je een speciale dop die over de spoorstang kan. Vast wel een garage in de buurt die je daar verder mee kan helpen. Let er bij de montage van de stabilisator stangetjes op dat de afdichthoesen niet opkrullen. En er is veel verschillende kwaliteit te koop wat betreft onderstel delen..
-
- MG-R Core
Als je 1 doet heb je wel het risico dat de andere binnenkort ook speling gaat vertonen en je de auto dus nogmaals moet laten uitlijnen. Wat betreft dat stangetje, het is een kogel dus die kun je vastdraaien met de wielen van de grond. Waar ze vaak stuk van gaan is het meedraaien van de kogel (vooral bij luchtsleutel gebruik) of het torderen/scheuren van de hoesjes waardoor er vocht in komt. Of gewoon slechte kwaliteit.
Je kunt ze daar zeker bestellen ze verkopen daar ook een koppeling mastercilinder welke kwalitatief beter schijnt te zijn als de originele en 150 euro goedkoper.
Ik heb bij mijn oude rover nog even gecheckt of er speling zat op de binnenste stuurkogelstangen maar helemaal niet terwijl deze 807.000 km
zijn meegegaan. Dus alle twee vervangen ja dat is een keus net als Arjen al aangeeft.
Je moet opnieuw uitlijnen misschien moet je er speciaal gereedschap voor huren en dan zou ik ze alle twee doen.
Met de reactiestangetjes haal ik voordat ik ze monteer altijd even de stofhoesjes los om te kijken of er ook daadwerkelijk vet in zit.
En meestal voeg ik nog wat vet toe.
Eric.
Ik heb bij mijn oude rover nog even gecheckt of er speling zat op de binnenste stuurkogelstangen maar helemaal niet terwijl deze 807.000 km
zijn meegegaan. Dus alle twee vervangen ja dat is een keus net als Arjen al aangeeft.
Je moet opnieuw uitlijnen misschien moet je er speciaal gereedschap voor huren en dan zou ik ze alle twee doen.
Met de reactiestangetjes haal ik voordat ik ze monteer altijd even de stofhoesjes los om te kijken of er ook daadwerkelijk vet in zit.
En meestal voeg ik nog wat vet toe.
Eric.
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer: