Geel storingslampje
- rover4u2nv
- MG-R Core
- Berichten: 174
- Lid geworden op: za apr 24, 2010 4:29 am
- Woonplaats: Den Haag
mijn diesel is door 3 apk's doorgekomen zonder egr en zonder kat. maar ik snap het wel wat je bedoelt.
Honda civic B18C4 Vtec
Rover 45 Mk2 Idt Sterling
Nitrous is like a hot girl with an STD... you wanna hit it, but your afraid of the consequences
Rover 45 Mk2 Idt Sterling
Nitrous is like a hot girl with an STD... you wanna hit it, but your afraid of the consequences
arjan_m schreef:F*ck the shirt, I'll do the lady....
Het is inderdaad wat Arjen zegt, de ecu controleert niet de egr op zich maar kijkt naar de reactie hiervan en als deze uitblijft gaat de ecu ervan uit dat de egr niet werkt.
Dit is inderdaad grofweg gezegd bij de mk2 modellen zo geregeld. Nu kun je gaan remappen en hem eruit laten schrijven maar ik heb al de 135 pk versie en hier is de motor op gebouwd dus alles meer dan 110% daar gaat deze motor van stuk en gebruik je niet in woon werk verkeer.
Dus gewoon weer de egr monteren en hem elk jaar schoonmaken helaas.
Maar wat betreft remappen bij de 115 pk versie zeker een aanrader bij de 135 vind ik het nutteloos en dan helaas gewoon de egr erin. het is op zich geen probleem want deze motor zuigt niet aan maar wordt onder druk gevuld dus ik denk dat het meeste tussen de oren zit.
Dit is inderdaad grofweg gezegd bij de mk2 modellen zo geregeld. Nu kun je gaan remappen en hem eruit laten schrijven maar ik heb al de 135 pk versie en hier is de motor op gebouwd dus alles meer dan 110% daar gaat deze motor van stuk en gebruik je niet in woon werk verkeer.
Dus gewoon weer de egr monteren en hem elk jaar schoonmaken helaas.
Maar wat betreft remappen bij de 115 pk versie zeker een aanrader bij de 135 vind ik het nutteloos en dan helaas gewoon de egr erin. het is op zich geen probleem want deze motor zuigt niet aan maar wordt onder druk gevuld dus ik denk dat het meeste tussen de oren zit.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII