Ik heb nu dus 3 dagen een splinternieuwe rover 25 in mijn bezit, tis dus een van de laatste, want in september komen de nieuwe modellen.
Maar nu een vraagje. Zoals jullie weten zit onder zo een rover 25 een klein rond uitlaatje standaard met een uitsparing van (gemeten) 15 cm voor een uitlaat te plaatsen.
Nu wou ik graag een sieruitlaatje erop plaatsen wat die uitsparing een beetje opvult.
Bv een brede ovale, 2ronde of een rechthoekige met afgeronde hoeken.
Wie heeft een idee wat het mooiste zou staan?
Ah, horizon, zit ge hier ook al Ken u van tuned-belgium. En ge kent mijn mening van de sieruitlaat hé, ne dubbele ronde aan de rechterkant, is volgens mij beste. proficiat trouwens me de aankoop van uwe nieuwe, ben der zelf heel tevreden van, rijdt zalig vind ik, en trek nog goed ook
Ha! hey! ik heb gemerkt dat de meesten dus echt een dubbele ronden zouden nemen. dan zal ik daar voor eens gaan kijken, kvind het ook vet uitzien. past ook goed bij auto!
HoRiZoN schreef:Ha! hey! ik heb gemerkt dat de meesten dus echt een dubbele ronden zouden nemen. dan zal ik daar voor eens gaan kijken, kvind het ook vet uitzien. past ook goed bij auto!
idd, past er heel goed bij, geeft direct een ander uitzicht aan het kontje
In de vakantie ga ik mij ook es bezighoude me logo's te verwijdere enzo. Waar gaat gij da eigenlijk hale, sieruitlaat bedoel ik? Want ge zijt ook van limburg zien ik.
weet je, er zijn ontelbare mooie uitlaten. als het maar een chromé is en een beetje vet overkomt. geen bescheiden potje, maar ook geen KNALPOT of BAZOEKA discreet maar stoerogend
Ik wil chromé omdat mijn rover, zoals alle andere, nu eenmaal afgewerkt is met chromé