416sí señor schreef:
Kom op mensen. Die dingen worden pas ingedrukt bij zeg 100-150 kg EXTRA druk op dat wiel.
ehhm.....als ik een extra veer plaats concentrisch met mijn normale veer, dan krijg ik een grotere veerstijfheid, waardoor de veer bij dezelfde kracht minder ingedrukt word.....dus toch een stijvere veer
Wat ik heb begrepen heb van 2 Rover dealers en van de engelse site heeft de 25 Vi dezelfde schokbrekers als de ZR. Maar ik heb later 4 personen in mijn auto laten zitten, en die auto veert echt minimaal in, ook heb ik geduwd op de achterkant, geen krakie te horen. En toen ik weer ging rijden was het er weer. Ook als ik een drempel neem dan hoor je een klap van achteren komen, ik zelf denk aan een schokbreker. Mijn uitlaat is het sowieso niet, dat dacht ik namelijk eerst.
ehhm.....als ik een extra veer plaats concentrisch met mijn normale veer, dan krijg ik een grotere veerstijfheid, waardoor de veer bij dezelfde kracht minder ingedrukt word.....dus toch een stijvere veer
Oi, ik dacht dat je reageerde op die rubbertjes, die worden pas bij hogere lasten ingedrukt, maar die veren zorgen idd altijd voor meer stijfheid, maar dat valt in het begin alsnog redelijk mee, dan zijn ze nog ''soepel''.