Dat heb ik laatst ook gedaan.
Ik had 2 orginele mistlampen van de sloop en bij van Noord de kapjes en de orginele schakkelaar gehaald.
Bij mij liep er dus ook geen voorbereidings kabels dus maar bij halfords een universeel aansluit setje gekocht.
Nou wouw ik ook dat het lichtje van de schakkelaar pas aan ging als ik het licht aanzette en dat dan ook pas de mistlampen mee konden gaan branden.
Allen de orginele schakkelaar heeft 2 aansluitngen meer dus de zaak aangesloten op een accu en dan maar uit vogelen.
Op de orginele schakkelaar staan cijfers ik heb die als volgend aangesloten en bij mijn werkt het zoals ik het wouw:
1=van de + van het stadslicht een draad trekken,dat zorgt er voor dat de mistlampen pas gaan branden als je het licht aan zet.
2=heb ik aangesloten aan de + van het lampje van de sigaretten aansteker,dat zorgt er voor dat het symbooltje op de schakkelaar pas gaat branden als je het licht aan zet.
3=noppes, niet aan gesloten
4=+ vanaf het relay
5=aarde
Ik weet niet of de cijfers op mijn relay het zelfde zijn als al die relay's van die universele aansluit setjes
30=+ van de accu
85=+naar de orginele schakkelaar (nr 4)
87=+ naar de mistlampen
86= aarde (accu)
De aarde van de mistlampen naar de carrosserrie of accu.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en iedereen die dat wil doen