Logo
Logo
Hallo,
Ik ben dus van plan om de logo's achteraan de wagen te verwijderen, logo rover en logo 216. Maar de auto is nu 7jaar oud, is wel elke week gepoetst enzo, goed onderhouden. Maar ga je dit niet zien als ze er vanaf zijn? Geen verschil ofzo? En weet toevallig iemand hoe deze logo's zijn vastgemaakt? Zijn deze gewoon vastgeplakt of zitten ze erin met pinnekes? Niet dat als ik de logo's eraf heb met een paar kleinde gaatjes in de koffer zit, is natuurlijk ook nie de bedoeling.
Heeft iemand hier ervaring mee, of misschien tips hoe ik deze het beste kan verwijderen en of ik het wel nog zou doen, of je niet teveel verschil gaat zien.
Alvast bedankt
Greetz
Ik ben dus van plan om de logo's achteraan de wagen te verwijderen, logo rover en logo 216. Maar de auto is nu 7jaar oud, is wel elke week gepoetst enzo, goed onderhouden. Maar ga je dit niet zien als ze er vanaf zijn? Geen verschil ofzo? En weet toevallig iemand hoe deze logo's zijn vastgemaakt? Zijn deze gewoon vastgeplakt of zitten ze erin met pinnekes? Niet dat als ik de logo's eraf heb met een paar kleinde gaatjes in de koffer zit, is natuurlijk ook nie de bedoeling.
Heeft iemand hier ervaring mee, of misschien tips hoe ik deze het beste kan verwijderen en of ik het wel nog zou doen, of je niet teveel verschil gaat zien.
Alvast bedankt
Greetz
Hoi,
Dit is inderdaad maar een klein klusje.
Maar wat een verschil! Echt een hele verbetering.
Vroeger moest je er extra voor betalen. (geen type aanduiding)
Maar gelukkig kun je ze er gewoon zelf afhalen.
Bij de meeste kleuren is het geen probleem.
Alleen bij rood zal je even moeten kijken of er geen verkleuring is.
(anders blijft het erop staan)
Dit is inderdaad maar een klein klusje.
Maar wat een verschil! Echt een hele verbetering.
Vroeger moest je er extra voor betalen. (geen type aanduiding)
Maar gelukkig kun je ze er gewoon zelf afhalen.
Bij de meeste kleuren is het geen probleem.
Alleen bij rood zal je even moeten kijken of er geen verkleuring is.
(anders blijft het erop staan)
Voila se, tis gebeurd. Heb ze just verwijderd. Ziet der idd veel beter uit, was te druk met die logo's. Ge ziet wel nog wa verschil, en als ge van dichtbij kijkt ziet ge nog wa vuil, ma na de exame es simolisere, of hoe ge da ook schrijft
Dan zal da al beter zijn en blinkt em opnieuw gelijk nieuw 
Greetz

Greetz