maare, ziet er super uit rik

Deze is inmiddels New MINI dealer, lijkt weinig meer te doen met MG & Rover.p@p@zs schreef:Auto Accel uit Goes (boekje uit 416 Si 'Oxford' van nov. '99)
Het laatste stempel is van nov. '05, bij 110 xxx
Kan ik niet vinden op het internetAutomobielbedrijf van Leeuwen, Rover dealer Zwolle ( boekje uit 216 Si CVT van april '99)
Dit is nu Gerard Wemmenhove, staat in de lijstVerder stempels van Autobedrijf Kroeskop uit hoogeveen, blijkbaar ook MG-R dealer, laatste stempel is van aug. '07, bij 60 xxx, op de sloop was de stand trouwens 89 xxx...
Kan ik niet vinden, zegt me ook niets :SVerder een boekje van van een 200 diesel van aug. '97, met stempels van; 't Zand, Arnhem
Kan ik ook niet vindenZuiderzee bv, Dronten (MG-R logo bij het stempel)
Kan ik zo 1-2-3 ook niets mee...van Ooijen of van Kooten uit Maastricht (MG-R logo bij het stempel) (niet goed leesbaar), laatste ingevulde km stand is iets meer als 100xxx, de teller op de sloop gaf 372xxx aan.
Subaru Utrecht (voorheen Sille Nieuwegein) bestaat niet meer. De werkplaatschef, Kees van Vliet, met heel veel Rover ervaring werkt volgens mij nu bij Garage Van den Hadelkamp in Montfoort.Rik schreef: ......... Wellicht hebben jullie toevoegingen? Recensies ook welkom ..........