Afgelopen weken heb ik weer een heleboel gespot, de meeste die ik zag heb ik toch op een of andere manier kunnen vastleggen. Het was soms een beetje snel mikken, dat is dan ook te zien aan de kwaliteit, maar liever een halve dan geen auto op foto:D.

In Maastricht kom je echt nog in grote aantallen MG Rovers tegen! Garage Bollen heeft indertijd goed verkocht zo te zien. Onderstaande foto's werden daar genomen.
Op een gegeven ogenblik stonden er rond mij 3 Rovers 400.

Deze streetwise zag ik ook al eens passeren in Thomas' reeks

Een 600 ingezet als werkpaard.

Deze 45 staat bij garage Temur in Heusden-Zolder. Als iemand wisselstukken nodig heeft, het is misschien het moment... Of misschien wordt ie nog opgelapt in Polen

.
Een prachtige donkergroene 75 mk2 met helaas slechte fotokwaliteit

In de verte links op de parking een blauwe 45 mk2

Heeft deze 200 niet de wielen van een Vitesse/800?

In de verte een 75 Longbridge edition

In Brussel deze mooie 75

Als je goed kijkt zie je naast die gele bus een standaard 75. Deze stond in Merchtem.

Een erg vroege 400 uit de laatste reeks.

Mini als reclame object

Jammer van die plek op de achterbumper

Een heel erg mooie kleur voor deze 75! Deze wielen zie je echt niet vaak bovendien.

Achteraan de rij een 75 tourer

Van deze mooie zwarte Longbridge edition had ik tot nu toe enkel de achterkant kunnen fotograferen. Ik hoop op een nog betere gelegenheid.

45 te koop

Ook hiervan had ik tot nu toe de achterkant. Het is al de tweede keer dat ik hem in Hasselt spotte dus ik denk dat de eigenaar hier regelmatig verblijft.

En dit is toch wel dé parel onder de 75's vind ik persoonlijk, enkel nog andere wielen en meegespoten sierstrips en hij is perfect!

Een beetje een foute 75 vind ik, bestuurder reed er nogal roekeloos mee

Deze MG toch nog een klein beetje kunnen vastleggen via de zijspiegel.

Slechte wazige foto, maar wel een mooie classic MG

Wat een prachtkleurtje voor deze 75!

Achteraan de rij een 75 tourer

Van deze mooie zwarte Longbridge edition had ik tot nu toe enkel de achterkant kunnen fotograferen. Ik hoop op een nog betere gelegenheid.

45 te koop

Ook hiervan had ik tot nu toe de achterkant. Het is al de tweede keer dat ik hem in Hasselt spotte dus ik denk dat de eigenaar hier regelmatig verblijft.

En dit is toch wel dé parel onder de 75's vind ik persoonlijk, enkel nog andere wielen en meegespoten sierstrips en hij is perfect!

Een beetje een foute 75 vind ik, bestuurder reed er nogal roekeloos mee

Deze MG toch nog een klein beetje kunnen vastleggen via de zijspiegel.

Slechte wazige foto, maar wel een mooie classic MG

Wat een prachtkleurtje voor deze 75!

Toch wel behoorlijk indrukwekkend, zo'n mini vs een dikke S-klasse

De enige 800 die ik in deze reeks kon spotten.