Ik weet nog niet zeker wat ik ervan moet vinden, maar ik geloof dat ik 'm mooi vind
Mynheer 200 Turbo Coupe
- Striker
- MG-R Freak
Mynheer 200 Turbo Coupe
D'r staat een Rover 200 TC met Mynheer body kit op Ebay.

Ik weet nog niet zeker wat ik ervan moet vinden, maar ik geloof dat ik 'm mooi vind
.
-
ironman
Re: Mynheer 200 Turbo Coupe
He dan zijn we van hetzelfde geloofStriker schreef:maar ik geloof dat ik 'm mooi vind.
-
Skytiger
-
Skytiger
Hoezo moven...Gerald-17 schreef:ik weet wel wat ik er van moet vinden, ik wil 'm wel bij mij in de schuur vinden!!
alleen het stuur weer: move it!! jeah
Vink wel kickah met zo'n stuur rechts.
Schakelen is ff wennen, maar heb je zo door.
Oh ja en je knipperlicht en je ruitenwisser is ff wennen....
Alleen weet ik niet of dat bij Rover en MG is dat dat ook andersom zit.
Er zijn wagens dat je dus denkt je knipperlicht aan te zetten, komt er ineens een stel ruitenwissers voorbij vliegen...
Mag dat trouwens een Engelse auto, dus met stuur rechts, hier in Nederland?
Of is dat verboden?
Dat weet ik eigenlijk niet.
Cya,
Sky
-
Wil W
Daar mag je hier gewoon mee rijden, mits goedgekeurd door de RdwSkytiger schreef: Hoezo moven...
Vink wel kickah met zo'n stuur rechts.
Schakelen is ff wennen, maar heb je zo door.
Oh ja en je knipperlicht en je ruitenwisser is ff wennen....
Alleen weet ik niet of dat bij Rover en MG is dat dat ook andersom zit.
Er zijn wagens dat je dus denkt je knipperlicht aan te zetten, komt er ineens een stel ruitenwissers voorbij vliegen...
Mag dat trouwens een Engelse auto, dus met stuur rechts, hier in Nederland?
Of is dat verboden?
Dat weet ik eigenlijk niet.
Cya,
Sky
-
416sí señor
Je mag erin rijden idd, het gebeurt ook wel eens. Ik neem aan dat je ook wel eens gehoord hebt dat die jongste presentator van topgear een Porsche heeft met het stuur aan de linkerkant(is lekker goedkoop).
Punt is dat ik geen vrachtwagen in durf te halen op een gewone weg, dat schiet echt niet op, hetzelfde als je in Engeland bent, je moet veel meer afstand houden zodat je erlangs kunt kijken.
Gr. Tomas
Punt is dat ik geen vrachtwagen in durf te halen op een gewone weg, dat schiet echt niet op, hetzelfde als je in Engeland bent, je moet veel meer afstand houden zodat je erlangs kunt kijken.
Gr. Tomas
-
rover220GTi
-
jan_dakpan
-
416sí señor
Je moet idd je lichten een stukje afplakken met een plakkertje(te verkrijgen speciaal voor de nieuwe Rovermodellen bij de dealer, tegen woekerprijzen natuurlijk
).
Maar als je het niet doet(tenzij je xenon hebt) zal er ook niets van gezegdt worden en met de afstelling van Rover koplampen zal waarschijnlijk niemand er last van hebben.
Gr. Tomas
Maar als je het niet doet(tenzij je xenon hebt) zal er ook niets van gezegdt worden en met de afstelling van Rover koplampen zal waarschijnlijk niemand er last van hebben.
Gr. Tomas
-
SilverCupr@