Mista T schreef:Wat je zou kunnen doen is een 52 MM gasklep, ander luchtfilter andere nokkenassen, uitlaatspruitstuk, Katalysator er tussen uit.....
Wil je nog meer weten

52mm gasklep heeft kwa vermogen echt geen enkele zin op een 1400.
meest zinnige opties zijn(in volgorde van pk/euro)
Kat er tussen uit
Openluchtfilter MET GOEDE koudelucht toevoer
Uitlaat te beginnen met het spruitstuk
Nokassen
Programmeerbare ECU
Poorten
Grotere kleppen(hoewel weinig zin op een 1.4)
Throttlebodies
Om heel eerlijk te zijn wordt het na de uitlaat veel interresanter om er een dikkere motor in te hangen(k-serie 1.6, 1.8 of 1.8VVC)
Goedkoper met gemakkelijkere pk's(gemakkelijker rijdbaar/meer onderin)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!