Foto's ZR uitlaten
Foto's ZR uitlaten
Ik ga op zoek naar een sportuitlaat, maar heb geen idee welke uitlaat mooi staat onder een ZR.
Heeft iemand voorbeeld foto's voor me?
Heeft iemand voorbeeld foto's voor me?
- Steven Rover
- MG-R Freak
Deze uitlaat heb ik ook gezien de foto bijna 100% dezelfde.
Alleen de mijne staan wat minder ver buiten de bumper ziet er wat beschaafder uit.
Ik heb de eindemper van janspeed xpower dit klinkt geweldig nog wel beschaafd.
Waneer je lage toeren rijdt maakt hij een mooi zwaar maar niet te zwaar geluidje.
Wanneer je echt boven de 5000 toeren uit komt word het geluid echt super mooi dit wel met een K&N inlegfilter!!!
Koop geen brul uitlaat zou ik zegge dat is echt een nep geluid!!!
Alleen de mijne staan wat minder ver buiten de bumper ziet er wat beschaafder uit.
Ik heb de eindemper van janspeed xpower dit klinkt geweldig nog wel beschaafd.
Waneer je lage toeren rijdt maakt hij een mooi zwaar maar niet te zwaar geluidje.
Wanneer je echt boven de 5000 toeren uit komt word het geluid echt super mooi dit wel met een K&N inlegfilter!!!
Koop geen brul uitlaat zou ik zegge dat is echt een nep geluid!!!
- Mr, B
- MG-R Core
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/50/mg_rov ... /index.htm
er zullen vast nog wel wat goedkopere zijn maar een complete janspeed is wel het mooiste
met een de-cat (ne een sports cat? weet niet zeker meer) krijg je wel dat de lamba sensor problemen geeft.
dat is dan weer op te lossen met een MIL eliminator (of het dashboard lampje negeren
)
er zullen vast nog wel wat goedkopere zijn maar een complete janspeed is wel het mooiste

met een de-cat (ne een sports cat? weet niet zeker meer) krijg je wel dat de lamba sensor problemen geeft.
dat is dan weer op te lossen met een MIL eliminator (of het dashboard lampje negeren

gas is alles remmen is angst