Hoe speakers monteren zr 160

Plaats reactie
Robin

Hoe speakers monteren zr 160

Bericht door Robin »

Hallo,

Ik wil graag nieuwe speakers in de voordeuren.
De tweeters wil ik gewoon orgineel zo laten en dus alleen de speakers vervangen.
Alleen had al op een engels forum gelezen dat ik 16,5cm speakers nodig heb maar dat je een plastic ring moet gebruiken om de speaker te kunnen monteren.
Nu zat ik al te kijken naar zijn ring op maar voor de zr mk1 alleen heb niet gelijk iets gevonden.
Heeft iemand een adres waar deze te koop zijn of heeft iemand een setje liggen die ik kan kopen.

Bedankt alvast!
Yme
MG-R Freak

Bericht door Yme »

Je kan ze gewoon bij de automat halen, daar heb ik ze in ieder geval vandaan voor de 200. Heb nu ik het bedenk eigenlijk nog steeds niet mijn pioneer set met ringen in mn ZR gedaan, voor van het winter dan maar weer :mrgreen:

Volgens mij zitten er trouwens standaard geen tweeters in de ZR en is dit alleen voor gewerkt, ik kan het mis hebben maar denk het niet.
Daily drive: Scarlet Rose (MG ZR 160, @172pk/191NM)
Project:

MGCC Membership no: 117137
MG ZR Commision no: 10024
Robin

Bericht door Robin »

Hallo,

Dit weet ik namelijk niet of ze er wel ofniet orgineel in horen.
Maar er komt gluid uit alleen de hoge tonen dus er hangt iets achter.

Ik zal eens kijken op hun website is dit de zelfde maat ook gewoon als de 200 serie .

Bedankt
Yme
MG-R Freak

Bericht door Yme »

Als het goed is wel, heb namelijk nog een composetje van pioneer liggen 17cm met die ringen, die komen uit m'n 200 en zouden eigenlijk weer in m'n ZR moeten komen maar niet aan toe gekomen.
Daily drive: Scarlet Rose (MG ZR 160, @172pk/191NM)
Project:

MGCC Membership no: 117137
MG ZR Commision no: 10024
Plaats reactie