Vanavond eindelijk tijd gehad..
Maar dit is het resultaat: http://i45.tinypic.com/2133xw2.jpg
(Vergeten te draaien zie ik net)
Heb ik het nu verkeerd begrepen en ben ik vanaf de verkeerde kant naar de tank toe gegaan? Dus had ik van onderen moeten doen?
handig dat ze dat bitum over de opening van de tank plakken
maar die rotzooi kan idd heel vast zitten. meestal kun je het er met een sterke schroevendraaier / pakkingschraper wel afhakken / breken. Soms breekt het als je er met een hamer opslaat maar dat is niet bij elke auto zo.
Ik heb voorzichtig een paar stukje op verschillende plekken weg gehaald.. maar geen opening te bekennen tot zover.
Heb middenin dat ronde ding geprobeerd, aan de rand en helemaal bij mijn hand op de foto. Maar elke keer kom ik gewoon metaal tegen.
Hij loopt weer perfect! Vanmorgen starten in 1x en gewoon lekker blijven lopen, kon op benzine wegrijden. Goh, wat lekker is dat.
Hij bromt er weer over! Letterlijk, want bij het vervangen van de pomp moest mijn al redelijk ver verroeste uitlaat eraf en er weer op en dat heeft niet geholpen. Dus dat is het volgende project.
EDIT: Typfoutjes
Laatst gewijzigd door StefanS op wo jun 20, 2012 11:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja jammer dat ze geen luikje aan de bovenkant hebben gemaakt om erbij te kunnen.. Maar nu konden we meteen de tank even spoelen, wat niet overbodig was..