Dat zou idd ook nog kunnen. Dan moet ik de onderkant hebben, anders moet het weer door het nieuwe filter. xD
Opzich is leeg rijden niet zo'n probleem maar hij loopt er zo slecht op dat het niet te doen is. Hij heeft met het nieuwe filter zo weinig kracht.. Dus als ik hem vol gooi dan heb ik over een jaar hetzelfde probleem weer, maar als ik het niet doe verrot me tank.
Wat te doen.. wat te doen..
Ik weet dat het een dure optie is, maar als je veel rijd, zou je dus ook kunnen kiezen om 1 of 2 keer per jaar de brandstof tank leeg te rijden, dus niet op LPG Rijden.
Dit is iets wat vaak ook wel als advies wordt gegeven, ook bij auto's die nieuwe geleverd worden.
Weet niet hoe val de tank nu is, maar anders iets van injectoren reiniger erin doen een iets van BP ultimate of zo..... Dan de tank grotendeels leegrijden en dan weer aftanken en overschakelen op gas....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
Ik weet dat het een dure optie is, maar als je veel rijd, zou je dus ook kunnen kiezen om 1 of 2 keer per jaar de brandstof tank leeg te rijden, dus niet op LPG Rijden.
Dit is iets wat vaak ook wel als advies wordt gegeven, ook bij auto's die nieuwe geleverd worden.
Weet niet hoe val de tank nu is, maar anders iets van injectoren reiniger erin doen een iets van BP ultimate of zo..... Dan de tank grotendeels leegrijden en dan weer aftanken en overschakelen op gas....
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!
Vanaf volgend jaar ga ik 1400KM per maand rijden van school en weer terug.
Misschien zelfs al na de zomervakantie. Maar op benzine rijden is helaas geen optie. (tot nu toe) Of ik moet 10minuten rijden voordat ik op de 100km/u ben. :P
Injector cleaner heb ik er nu ook al doorheen zitten.
Ik heb de zelfde taferelen ook bij mijn 400 gehad.
Bij mij was de brandstof pomp kapot gegaan, de injectoren te vervuild en brandstoffilter ook verstopt.
Die onderdelen heb ik vervangen en het was over.
Wat ik doe mijn mijn 45 is ik rij minimaal 1 keer per maand een ritje Waalwijk - Eindhoven - Waalwijk op benzine (110km), Kost misschien wel meer. maar zo blijft alles wel goed werken.
Wat mij ook overal word verteld is dat ik minimaal een halve tank benzine in de tank heb.
Dan ga ik me toch maar eens tussen de tank en de achterbank wurmen om bij die pomp te kunnen komen en dat filter nakijken.
Hoe merkte je dat die pomp kapot was?
Ik ga zowiezo vanavond nog die oude benzine eruit halen en er een kwart tank nieuwe in doen.
hoe ik merkte dat de pomp kapot was?? Het begon eerst met schokken op benzine. Daarna niet meer willen starten met een warme motor. En toen wou ie helemaal niet meer starten....
Had er geen nieuwe pomp ingedaan maar 1 van de sloop was dacht ik 50 euro.
Ik kan de achterbank er niet uit krijgen..
Word dus de ouderwetse manier van slang erin en zuigen maar.
Toch zou ik hem wel graag los willen hebben ivm filter.
Ik kan ook maar bij 3 moeren, 1 van de enkele zitten bovenzeide en de 2 die schijn naar beneden zitten. De andere niet omdat de zitting te ver naar beneden zit om er een hand tussen te krijgen. Van achteren erbij wil niet ivm gastank.
Ik kan de achterbank er niet uit krijgen..
Word dus de ouderwetse manier van slang erin en zuigen maar.
Toch zou ik hem wel graag los willen hebben ivm filter.
Ik kan ook maar bij 3 moeren, 1 van de enkele zitten bovenzeide en de 2 die schijn naar beneden zitten. De andere niet omdat de zitting te ver naar beneden zit om er een hand tussen te krijgen. Van achteren erbij wil niet ivm gastank.
Ik heb de tank helemaal leeg gezogen en er 15 liter euro 98 in gedaan.
Hij rijd met het nieuwe filter (en nieuwe benzine) wel weer redelijk goed. Alleen lijkt het nog of hij weinig kracht heeft. Soms schokt hij ook nog iets. Maar tot zover is het al een stuk beter. Ik kan niet bij de benzine pomp komen dus laat ik het eerst hierbij.
Iedereen super bedankt!
Als iemand nog tips heeft voor de achterbank, vertel het!